A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A leaf is green."

Fordítás:A falevél zöld.

4 éve

6 hozzászólás


SimonEdit

Ez nem azt jelenti, hogy "Egy levél zöld". A falevél zöld szerintem: The leaf is green.

4 éve

zetorka

szerintem is

4 éve

gjozsef44
gjozsef44

Szerintem is.

1 éve

Tarnai
Tarnai

Úgy gondolom, ha egy konkrét levélről van szó, valóban határozott névelőt (the) kell használni, de ha általános megállaitás a fenti mondat, igy a helyes.

8 hónapja

PterGombos2

És szerintem is :D

10 hónapja

Kritti2
Kritti2

A megoldás nem helyes. Ez azt jelenti, hogy: "Egy levél zöld."

6 hónapja