Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bu gece o farklı hissediyor."

Çeviri:Tonight she feels different.

4 yıl önce

17 Yorum


alpcantuna

she feels different this night

this night neden olmadı

4 yıl önce

savasxxx

"tonight" "today" bunlar birleşik kelimeler

3 yıl önce

falconblue

"He is feeling" deseydik yine ayni anlamda olacakti niye kabul etmiyor

4 yıl önce

biogrencii

Feel bir state verb ve -ing alamaz

3 ay önce

Selim668

This night he feels different neden olmadı

2 yıl önce

DilsadeGngr

hissediyor dediği için she is feeling dedim kabul etmedi

2 yıl önce

serap1990

Soru yanlis hissed"iyor" diyor cevapsa hisseder

3 yıl önce

DilsadeGngr

hissediyor diyor

2 yıl önce

biogrencii

Feel bir durum fiili yani state verb oldugu ici -ing alamaz sadece action verbler ing alabilir

3 ay önce

Perdesizbass

At tonight olamaz miydi ?

3 yıl önce

ilhansara

Evet ben de öyle olabilir diye düşünmüştüm.

3 yıl önce

Serkalozcetin

Turkce kelimede simdiki zaman kullanilmis (hissediyor) ing cevirude ise gens zaman kalibi kullandik nicin asagidaki sekilde olmuyor yardimci olursaniz sevinirim "he is feel different tonight"

3 yıl önce

oguzhan846674

Stative verb yazarsaniz internete bazi fiilering in takisi almadigini goruceksiniz feel bunlardan biri

3 yıl önce

ADYavi

Bu gece o farkli hissediyor cumlesinin ingilizcesi he is feeling different tonight olmicak mi? Sonucta her gece farkli hissetmiyor. Ama ceviri he feels different tonight diyor. Genis zaman ile ifade etmis. Genis zaman aklima geldi ama olacagina ihtimal vermedim.

2 yıl önce

EmirDouhan2

'This night' ı kabul etmeliydi bence

1 yıl önce

izolas

This night, he is feeling different

1 yıl önce

mitYksel8

Feels geniş zaman değil mi ama soru da hissediyor demiş bu ne böyle?

2 gün önce