1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar at."

"Onlar at."

Çeviri:They are horses.

January 22, 2018

31 Yorum


__ThE__MoNsTeR__

lutfen biri söylesin artık neden "They are horse" olmadı da "They are horses" oldu ?????


typh00n666

Türkçe konuşurken "Onlar at" diyebiliriz, fakat İngilizce'de "They are horse" dersek "onlar bir tane at(tekil)" demiş oluruz, bu da biraz saçma olur.


alp52854

They are horse diye bir cumle kurulmaz ingilizcede hatali oluyor


Kastamonu374

they zaten çoğul on(lar) at(lar)


_.-.QUEEN.-._

OnLAR dendiği için sonu mutlaka çoğul olmalı.


cansu519016

Onlar dediğin they yani çogul kullanılmaz he she it derse kullanılır yani they derse sonu sonu mutlaka çoğul olmamalı


Ben10778017

Çünkü "S"takısı çoğul eki getirir


Selcen_Oztuk

Horse tekil

Horses çoğul


Kaankrcn35

Arkadaşlar Türkçede tekil kullaniyoruz yani onlar at diyebiliriz. Fakat bu İngilizce'de çoğul kullanılıyor. " Yani horses = at " bazı cümleler de horse diye de geçebilir. Bu kafanızı karıştırmasın. " Are , is , am " at veya baska bir nesne olduğunu belirtmek için kullanılıyor. Yani bu kalemdir diyebilmek için " dir " anlamı taşıyan are - is ihtiyacımız var


feyza246837

onlar atlar dersek zaten saçma olur türkçe de bile bir grup ata onlar atlar denmez bu yüzden onlar dediğinden çoğul olduğun anlarız.


Selcen_Oztuk

Are demek bir şey olmak demektir ingilizcede


UurGl12

Hayvanlar da it o iken they yerine its desek olmazmi


typh00n666

"its" onun demek, meselâ atın renginden bahsederken; Bir atım var ve (onun/its) rengi siyah. (I have a horse and its color is black)

fakat "it is" anlamına gelen "it's" ile karıştırılmamalıdır.


multowZ

Neden the horses yazınca kabul etmedi


aysangel

Horse tekil tekil değil mi neden horses peki


FurkanDeBey

Bilen birisi cevap verebilir mi ? "Those are horse(s)" da aynı anlama geliyor bence ama kabul etmiyor.


Selcen_Oztuk

Hayır öyle çoğul oluyor


semanur.123

they are horse olması lazım değil mi


Selcen_Oztuk

Öylede tekil olur :)


hamit2003

hayvanlarda it kulanılmıyormu


YnkYvz

Atı kastederek cevaplandırmıyorsun, They (Onlar) kelimesiyle başladığın için 'are' geliyor.


Gulay0608

Horse neden olmuyor ki?


_selsermeec_

Neden are yerine is olmuyor ??????


Miles239308

O N L A R A T

;D


Fidan842828

Ben anlamadim they horses yazdim ama doğru olmadi horses'ten baska at secimi yok ki, beni anladiysaniz litfen cevap verin


asmin943243

They are horse olmasi gerekiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.