"Onlar at."

Çeviri:They are horses.

1 yıl önce

20 Yorum


__ThE__MoNsTeR__

lutfen biri söylesin artık neden "They are horse" olmadı da "They are horses" oldu ?????

6 ay önce

typh00n666

Türkçe konuşurken "Onlar at" diyebiliriz, fakat İngilizce'de "They are horse" dersek "onlar bir tane at(tekil)" demiş oluruz, bu da biraz saçma olur.

6 ay önce

Kastamonu374

they zaten çoğul on(lar) at(lar)

6 ay önce

feyza246837

onlar atlar dersek zaten saçma olur türkçe de bile bir grup ata onlar atlar denmez bu yüzden onlar dediğinden çoğul olduğun anlarız.

1 yıl önce

fuat484249

Are ne için !

6 ay önce

Kaankrcn35

Arkadaşlar Türkçede tekil kullaniyoruz yani onlar at diyebiliriz. Fakat bu İngilizce'de çoğul kullanılıyor. " Yani horses = at " bazı cümleler de horse diye de geçebilir. Bu kafanızı karıştırmasın. " Are , is , am " at veya baska bir nesne olduğunu belirtmek için kullanılıyor. Yani bu kalemdir diyebilmek için " dir " anlamı taşıyan are - is ihtiyacımız var

2 ay önce

mrandenizk

başında onlar dediği için mi sonuda -es takısıyla bitiyor ( onlar atlar)

1 yıl önce

typh00n666

horses birden fazla at anlamına geliyor, es takısı ile bitmiyor, hors değil horse diye yazıldığı için.

6 ay önce

hamit2003

hayvanlarda it kulanılmıyormu

10 ay önce

YnkYvz

Atı kastederek cevaplandırmıyorsun, They (Onlar) kelimesiyle başladığın için 'are' geliyor.

7 ay önce

UurGl12

Hayvanlar da it o iken they yerine its desek olmazmi

8 ay önce

typh00n666

"its" onun demek, meselâ atın renginden bahsederken; Bir atım var ve (onun/its) rengi siyah. (I have a horse and its color is black)

fakat "it is" anlamına gelen "it's" ile karıştırılmamalıdır.

6 ay önce

Kastamonu374

they dediğinde zaten on(lar) diyor o sebepten s takısı gelecek , türkçe düşünmeyin

6 ay önce

semanur.123

they are horse olması lazım değil mi

1 yıl önce

narcissa853160

bence de

1 yıl önce

TCKeremeti

Yes

9 ay önce

Nazlcan53122

evet

1 yıl önce

Nazlcan53122

çünkü at demiş atlar değil

1 yıl önce

BetlGle42

İYİDE AT DİYO ATLAR DEMİYOKİ

1 yıl önce

Yavuxelm

Abi siz niye bu kadar malsınız :(( soru tamamen doğru ama bir şeyler uydurup yazıyonuz amacınız ne

8 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.