"Onlar at."

Çeviri:They are horses.

January 22, 2018

51 Yorum
Tartışma kilitli.


Lea666Lea

lutfen biri söylesin artık neden "They are horse" olmadı da "They are horses" oldu ?????


t.b000

Türkçe konuşurken "Onlar at" diyebiliriz, fakat İngilizce'de "They are horse" dersek "onlar bir tane at(tekil)" demiş oluruz, bu da biraz saçma olur.


alp52854

They are horse diye bir cumle kurulmaz ingilizcede hatali oluyor


Kastamonu374

they zaten çoğul on(lar) at(lar)


_.-.QUEEN.-._

OnLAR dendiği için sonu mutlaka çoğul olmalı.


Ben10778017

Çünkü "S"takısı çoğul eki getirir


ggo_ncls_

Bu bir dil bilgisi kuralı. Türkçede biz "onlar atlar" demek yerine "onlar at" diyoruz ama ingilizcede bu geçerli değil. Bu yüzden sonuna -s takısı getirmemiz gerekiyor


AsimMete1

E çünkü çoğul


bade123456ABD

Horse tekil

Horses çoğul


SesinSesle

farketmiyor aslında duolingo eksik bir platform


Nariwa

Evet bendede şimdi oldu


Nariwa

Evet ben dede şimdi oldu


eda86911

Akıllım sona " s" kuralını bilmiyon mu


Ugurcan1721

Çoğul Eki olduğu için they are horses oldu


Bahattin124

Aynen kesinlikle burada yanlışlık var. Orada tek bir attan bahsediliyor. Atlar deseydi horses olurdu. Ama at dediği için horse olmalı bence.


Kaankrcn35

Arkadaşlar Türkçede tekil kullaniyoruz yani onlar at diyebiliriz. Fakat bu İngilizce'de çoğul kullanılıyor. " Yani horses = at " bazı cümleler de horse diye de geçebilir. Bu kafanızı karıştırmasın. " Are , is , am " at veya baska bir nesne olduğunu belirtmek için kullanılıyor. Yani bu kalemdir diyebilmek için " dir " anlamı taşıyan are - is ihtiyacımız var


feyza246837

onlar atlar dersek zaten saçma olur türkçe de bile bir grup ata onlar atlar denmez bu yüzden onlar dediğinden çoğul olduğun anlarız.


bade123456ABD

Are demek bir şey olmak demektir ingilizcede


demir27319

Ora bi 10 yıl sonra çözülmüş olur merak etme knk❤


multowZ

Neden the horses yazınca kabul etmedi


MEHDI-AZE

o zaman atlar olucak


aysangel

Horse tekil tekil değil mi neden horses peki


daecy1

Horse tekil evet cümleye they ile başlıyoruz onlar demek yani çoğul cümlenin devaminda da çoğul kelimeler kullanmalıyız


FurkanDeBey

Bilen birisi cevap verebilir mi ? "Those are horse(s)" da aynı anlama geliyor bence ama kabul etmiyor.


bade123456ABD

Hayır öyle çoğul oluyor


DilimSende

Those gibi zamir veya sıfatlar cansızlar için kullanılır. Canlılar için "onlar" diyeceksek muhakkak "they" kelimesini kullaniriz.


hamit2003

hayvanlarda it kulanılmıyormu


YnkYvz

Atı kastederek cevaplandırmıyorsun, They (Onlar) kelimesiyle başladığın için 'are' geliyor.


UurGl12

Hayvanlar da it o iken they yerine its desek olmazmi


t.b000

"its" onun demek, meselâ atın renginden bahsederken; Bir atım var ve (onun/its) rengi siyah. (I have a horse and its color is black)

fakat "it is" anlamına gelen "it's" ile karıştırılmamalıdır.


ggo_ncls_

Hayır its kelimesinin sonunda çoğul eki -s var. Ama -s eki hem çoğul için hemde iyelik için. Yani its kelimesinde iyelik için getirilmiş eğer its'e çoğul dersek karışıklık olur


Gulay0608

Horse neden olmuyor ki?


_selsermeec_

Neden are yerine is olmuyor ??????


HsO..

O N L A R A T

;D


Fidan842828

Ben anlamadim they horses yazdim ama doğru olmadi horses'ten baska at secimi yok ki, beni anladiysaniz litfen cevap verin


asmin943243

They are horse olmasi gerekiyor


Nariwa

Evet bendede they are horses yannış oldu ??


ERGN778340

Burda cogulluk anlami katan bisey yok neden dogru sayılmadı


irem.kb

They are horse neden olmuyor ki?


YusufSalam62850

Göründüğü gibi kendisi 'onlar at' demiş bende ona karşılık onlar=they at =horse nereden geliyor Horse s eki


Helin193

Google çevirinin suçu valla


Zeynep167011

Onlar yüzünden canım gitti


Hamide454

Are nerelerde kullanılıyor


beydog

They horses neden olmadi


Gzellise

Anladım sonu çoğul olacak

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.