Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Εμείς δεν έχουμε ζήσει ποτέ στην πόλη."

Μετάφραση:We have never lived in the city.

πριν από 8 μήνες

2 σχόλια


Konstantin716578

"to the town" γιατί είναι λάθος

πριν από 8 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Το ρήμα live πάει πάντα μόνο με τρεις προθέσεις:

  • Live + in + γενική τοποθεσία (πχ πόλη, χωριό, χώρα κτλ. Εκεί όπου βρίσκεται το σπίτι σου, συνήθως.)

  • Live + on + μόνο με το όνομα της οδού

  • Live + at + πλήρης διεύθυνση (δηλαδή νούμερο του κτιρίου, όνομα οδού και πόλη/περιοχή)

πριν από 8 μήνες