"Kitap okuyor musun?"

Çeviri:Liest du Bücher?

10 ay önce

5 Yorum


cengo230211

Kitap das buch demektir. Die bücher kitaplar demek fakat neden buch değil

9 ay önce

Bra441332

Kitap diyor sorarken neden bücher?

10 ay önce

Viyanadan

İsyan çıkaralım

2 hafta önce

enayYlmaz

'Die Bücher' belirli bir grup kitaptan bahsederken kullanılıyor. Genel olarak kitap okur musun demek için ' Liest du Bücher?' oluyor.

1 ay önce

memoli14
memoli14

kitap okuyor musun diye soruyor cevapta bücher diyor neden çoğul oldu

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.