Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bir dakikanız var mı?"

Çeviri:Do you have a minute?

4 yıl önce

23 Yorum


CelalInan

Got neden kullanildi

4 yıl önce

Didemakr

Do you have a minute neden hatalı

4 yıl önce

cgidik

Hatalı degil ki eger aynen böyle yazdiysan

3 yıl önce

aysesenanur

Hatalı değil doğru

2 yıl önce

ahmetefe1903

Aynn Doğru Have you got a minute dedim başka tercüme Do you have a minute yazdı.

1 yıl önce

GkeYlmaz2

Ben got neden kullanıldı anlamadım :(

1 yıl önce

GoncaRabia

have you a minute dedim neden olmadı?

3 yıl önce

medmaxtr

do kullanmadan yaparsan emir cümlesi gibi bir yargı çıkabiliyor.

2 yıl önce

nilsuergul.67

Do gerekli çünkü o zaman ( do olduğu zaman ) soru cümlesi olur

3 yıl önce

vvsey
vvsey

Ingiltere'de olur.

3 yıl önce

fotoutopya

"Have you a minute" neden hatalı kabul edildi?

3 yıl önce

umitkutlar

do you have an minute need olmadı

3 yıl önce

GoncaRabia

An minute olmaz (m sessiz harf olduğu için) 'Need' kullanirsan 'do you need a minute?' Seklinde yazman gerekir o zaman anlam degisir şöyle olur 'bir dakikaya ihtiyacin varmi?'

2 yıl önce

cagripnr

have a minute olmaz mı

2 yıl önce

cagripnr

konuşma dilinde böyle bir şey var ama sanırım değil mi?

2 yıl önce

LordSagan
LordSagan

Evet, konuşma dilinde "Have a minute?" gibi bir kalıp kullanabilirsin

1 yıl önce

zeroni3

Have you a minute. neden olmuyor.

1 yıl önce

alibarut

Are you have a minute neden olmadı

1 yıl önce

LordSagan
LordSagan

-ing eksiz olduğu için. "Having" olabilirdi, mesela "Are you having a good time?" gibi ama burada uymaz. Kalıp olarak ezberleyin, zira konuşma dilinizde kalıpları iyi bilmek oldukça işinize yarar.

1 yıl önce

FATO926817

do yapmak onun yerine are gelmiyecekmi...

1 yıl önce

MehmetSelim25

Bu soruda bir dakikanız var mı diye sorusunda gerçekten 1 dakikayı mana ettiğini zannetmiyorum. Sadece karşıdaki kişiye zamanı olup olmadıgını soruyor. O yüzden do you have a moment da kabul edilir olmalıydı.

1 yıl önce