"Any bed is better than not having a bed."

Fordítás:Bármilyen ágy jobb, mint ha nincs ágyunk.

April 13, 2014

13 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Balna1988

de nyakatekert. És az nem is jó, hogy "any bed is better than nothing"?


AnnaFarkas7

Bármilyen ágy jobb, mint a semmilyen ágy - természetesen nem fogadta el, pedig a magyar így mondaná


MartonGeza

Az miért nem jó, hogy "bármilyen ágy jobb mint ágy nélkül lenni"? Amikor ennyire nyakatekert mondatot kell fordítanunk nagyobb lesz az azonos jelentésű, de különféle módokon összerakott fordítások száma. Javaslom a fordításomat is a helyes megoldások közé tenni!


rolkabolka

Barmilyen agy jobb mint hogy ne legyen agy.... Hol van az irva hogy a tied???? Csak ugy lett volna jo ha azt irom a vegere hogy agyad...


GerleiIstv

Az ékezet nélküli írás néha visszaüt! :-)


TthKlmn

Ők javasolják a fordításban a bármennyi bármilyen verziót de nem fogadja el csak a bármilyen szót, holott szemszerűségről van szó!


vasvariistvan

Figyelj rá, hogy a súgóban felajánlott szavak mind megfelelnek ugyan, de nem mindegyik mindenhol. Ki kell választani közülük az adott esetre éppen megfelelőt.


esponta

hol van jelezve hogy enyém,tied,övé,stb..?


TamsOroshz

Miért kell a bed elé az a? És hol van benne az, hogy ágyunk? Vagy ez is egy kifejezés? - amolyan mindenhol jó de legjobb otthon?


vasvariistvan

Azért mert megszámolható és egyesszámban van.


MartonGeza

Igazad van, lehet, hogy ugyanakkor használják ezt a fordulatot, amikor mi a "mindenűtt jó, de legjobb otthon"-t.


MernyiJudi

nem értem mit rontottam el?a két szöveg egyezik.magyarul kellett volna írni?


kogu4

A lecke végén az ellenőrzésre kattintva, megkapod a választ!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.