"Bir adam"

Çeviri:A man

April 13, 2014

19 Yorum


kayner2

man adam men adamlar değil mi

June 2, 2017

incikin_

Evet, çoğul hali düzensiz. (-s takısı almıyor)
man: adam
men: adamlar


mcihadkaya

Adin ne I she Ne yersin Is can there Ne icersin I run Gozune noldu More are the Eline noldu The can bat the


Elif121802

mcihadkaya cok iyi


MuhteremK

Ne A men' i ya The men olması lazım one man diyo ya


razrushost

Haksızsınız. "Bir adam", herhangi bir adam anlamına gelir. O adam falan diye belirtmemiş. O yüzden "the" yerine "a" kullanmamız lazım. Bu arada "men" değil "man" olacak.


razrushost

Teşekkür ederim.


Sevgi608144

Man ile boy aynı şey değil. Man= adam, boy= oğlan demek.


mustafaclkl

neden the olmasın ?


incikin_

"a man" dediğimizde "herhangi bir adam" olarak anlaşılıyor.Daha önce bahsi geçmemiş veya karşımızdaki kimi kastettiğimizi bilmiyor.

"the man"i ise, karşımızdaki hangi adamı kasttettiğimizi biliyorsa kullanıyoruz. Örneğin ortamda tek bir adam varsa veya az önce adı geçtiyse.


rabia714993

Yanlışlıkla yazdim pif


NisaAy3

İngilicede "bir" kelimesinin iki tane anlamı vardır.

1- Cümlelerde kullanılan

Cümlelerde kullanılan birin ingilizce karşılığı "a" dır.

2- Sayılarda kullanılan

Sayılarda kullanılan bir ise "one" dır


NeslihanAk782715

ğFdşüçşZö,l iğpyşiçii.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.