1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bir adam"

"Bir adam"

Çeviri:A man

April 13, 2014

29 Yorum


kayner2

man adam men adamlar değil mi


incikin_

Evet, çoğul hali düzensiz. (-s takısı almıyor)
man: adam
men: adamlar


MuhteremK

Ne A men' i ya The men olması lazım one man diyo ya


razrushost

Haksızsınız. "Bir adam", herhangi bir adam anlamına gelir. O adam falan diye belirtmemiş. O yüzden "the" yerine "a" kullanmamız lazım. Bu arada "men" değil "man" olacak.


razrushost

Teşekkür ederim.


Alparslanz577946

Ben Am I a girl yapıyorum olmuyor Yani ben bir kız mıyım yapıyorum olmuyor Razrushost


mustafaclkl

neden the olmasın ?


incikin_

"a man" dediğimizde "herhangi bir adam" olarak anlaşılıyor.Daha önce bahsi geçmemiş veya karşımızdaki kimi kastettiğimizi bilmiyor.

"the man"i ise, karşımızdaki hangi adamı kasttettiğimizi biliyorsa kullanıyoruz. Örneğin ortamda tek bir adam varsa veya az önce adı geçtiyse.


havvaseher2007

The men olmaz çünkü the cümleye başlarken geliyo bir adam=a man


mcihadkaya

Adin ne I she Ne yersin Is can there Ne icersin I run Gozune noldu More are the Eline noldu The can bat the


Elif121802

mcihadkaya cok iyi


Sevgi608144

Man ile boy aynı şey değil. Man= adam, boy= oğlan demek.


rabia714993

Yanlışlıkla yazdim pif


NisaAy3

İngilicede "bir" kelimesinin iki tane anlamı vardır.

1- Cümlelerde kullanılan

Cümlelerde kullanılan birin ingilizce karşılığı "a" dır.

2- Sayılarda kullanılan

Sayılarda kullanılan bir ise "one" dır


NeslihanAk782715

ğFdşüçşZö,l iğpyşiçii.


ZeynepNeva5

bunu yapamayan çöp (değil)


YUNUSEMREK735633

evet man tekil men çoğul


Alparslanz577946

Ben bronz lig yaptım altına geçtim


yumusakezel_1905

Ayni sey ne fark eder ki ha men haa mann neden yanlis cikti ki


yumusakezel_1905

Ayni sey ne fark eder ki ha men haa mann neden yanlis cikti ki


TurkishEmpire

Bu uygulamayi s...


Melek111375

Ugulama çok güzel ve man adam

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.