Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sonunda yarın cuma."

Çeviri:Finally tomorrow is Friday.

4 yıl önce

7 Yorum


Albatros26

At last, tomorrow is Friday. kabul edilmeli

3 yıl önce

cozbilen

günlerden önce ( on ) gelmez mi?

4 yıl önce

omercito
omercito

Gün içerisinde olduğunuzdan veya o gün içerisinde yaptığınız, yapacağınız, vs... bir şeyden bahsedecekseniz, preposition olarak "on" kullanırsınız. Ancak yarının veya herhangi bir gün, günlerden Cuma olduğunu belirtirken preposition'a ihtiyaç duymazsınız.

Today is Friday / It is Friday (today) - Bugün Cuma

My birthday is on Friday / It is on Friday - Doğum günüm Cuma günü(nde)

4 yıl önce

cozbilen

ok,thanks

4 yıl önce

ozlInwonderland

it's finally friday tomorrow neden yanlış?

3 yıl önce

Fatih360672

"Endly, tomorrow is friday" neden yanlış?

11 ay önce

ErdemKlcal

Endly nedir?

11 ay önce