"Sonunda yarın cuma."

Çeviri:Finally tomorrow is Friday.

April 13, 2014

7 Yorum

Konu önem sırasına göre

cozbilen

günlerden önce ( on ) gelmez mi?

April 13, 2014

omercito
Mod

Gün içerisinde olduğunuzdan veya o gün içerisinde yaptığınız, yapacağınız, vs... bir şeyden bahsedecekseniz, preposition olarak "on" kullanırsınız. Ancak yarının veya herhangi bir gün, günlerden Cuma olduğunu belirtirken preposition'a ihtiyaç duymazsınız.

Today is Friday / It is Friday (today) - Bugün Cuma

My birthday is on Friday / It is on Friday - Doğum günüm Cuma günü(nde)

April 13, 2014

cozbilen

ok,thanks

April 14, 2014

ozlInwonderland

it's finally friday tomorrow neden yanlış?

March 10, 2015

Fatih360672

"Endly, tomorrow is friday" neden yanlış?

September 4, 2017

ErdemKlcal

Endly nedir?

September 7, 2017

WatchAndLearn

eventually tomorrow is friday neden olmadı ?

June 14, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.