"Possibly also a dog."

Μετάφραση:Πιθανώς επίσης ένας σκύλος.

πριν από 10 μήνες

7 σχόλια


Aikon17
Aikon17

Πολλές φορές, (χάριν ευφωνίας) το και μετατρέπεται σε κι, δεν είναι λάθος και=κι

πριν από 5 μήνες

Bacilic
Bacilic
Mod

Ευχαριστούμε. Διορθώθηκε.

πριν από 2 εβδομάδες

andrikon
andrikon

Πιθανώς= Πιθανά

πριν από 2 εβδομάδες

Bacilic
Bacilic
Mod

"Πιθανά" είναι ο πληθυντικός του επιθέτου "πιθανός" και εδώ έχουμε το επίρρημα (possibly = πιθανώς).
Εξάλλου πως σου ακούγεται το "Πιθανά επίσης ένας σκύλος";

πριν από 2 εβδομάδες

andrikon
andrikon

Καλημέρα και πάλι. Πολλά επιρρήματα έχουν και τους δύο τύπους σε-α και σε -ως. Δες εδώ https://e-didaskalia.blogspot.com/2015/04/blog-post_18.html

πριν από 2 εβδομάδες

Bacilic
Bacilic
Mod

Συμφωνω, αλλά δε θυμάμαι κάπου να έχω συναντήσει τη λέξη "πιθανά" ως επίρρημα.
Νομίζω πως στη συγκεκριμένη πρόταση δεν ταιριάζει ο τύπος με την κατάληξη -α (πιθανά).

πριν από 2 εβδομάδες

uoLL8

Πιθανώς δεν έχεις ψάξει στη δημοτικιά, για να το πω βλάχικα. :lol:

Αχ, δεν κρύβεται η ηλικία. :)

πριν από 2 εβδομάδες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.