"O bize başlamamız için sinyal verdi."

Çeviri:He gave us the signal to begin.

April 13, 2014

18 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

NiraGvn

start ve begin arasında ki fark ne ?

October 31, 2014

e.korkmaz

sinyali deseydi başına the'yı ekliyorduk öyle değil miydi

February 20, 2015

CRAZYBOYY

she gave the signal us to begin olmaz mı?

December 9, 2015

bilgekaganylmz

Sinyal belli olmadığı için olmaz

May 1, 2017

UMUTGMEZ

Has given kullanmak yanlismi

April 13, 2014

omercito
Mod

Burada "present perfect tense" kullanmak yanlış olur.

  • "BU BAĞLANTIDA" "present perfect tense"in kullanım alanları ile ilgili maddelerin bulunduğu bir yazı var, işinize yarayabilir:
April 13, 2014

Selcen_Ozturk

aslinda tam olarak yanlis olmayabilir, isareti vermis ama henuz baslamamissak falan...

April 14, 2014

kbrazl

Baglantiyi goremiyorum :(

July 20, 2014

omercito
Mod

Bağlantı çalışıyor. Bir de buradan deneyin: http://www.ingilizcechat.net/archive/present_perfect_tense/kullanim/

July 21, 2014

kbrazl

Tesekkurler :)

July 21, 2014

BurakYavuz4

He gave us the signal to stary

November 15, 2014

hackersafe

He gave us the signal for us to start . neden olmuyor

February 21, 2015

cansu6088

start neden olmuyor ? start ve begin arasndaki fark ne

July 9, 2016

AliBayramB

Cümle yapısı doğru ise start oluyor

January 9, 2019

MuratAkbul5

he signaled us to start neden olmuyor?

October 15, 2017

Mustafa984980

"To" yerine "for" niçin kullanılıyor

October 1, 2018

Mustafa984980

Tam térsi için neden

October 1, 2018

basaranbaris

ya amınıza koyim son cevabım dı the cok mu lazı mburda

July 18, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.