"Eatsomething."

Tłumaczenie:Zjedz coś.

4 lata temu

4 komentarze


AgatkaP

Dlaczego zjedz a nie jedz?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

W języku angielskim to czy czynność jest dokonana czy nie wyraża się za pomocą czasu, więc eat może znaczyć i jeść i zjeść. A powiedziałabyś do kogoś Jedz coś ?

4 lata temu

AgatkaP

no właśnie więc skoro może oznaczać i jeść i zjeść to czemu nie zalicza obu opcji? Zdanie jedz coś używa się i jest jak najbardziej poprawne.

4 lata temu

Ailes

zgadzam się - skoro obie odpowiedzi są poprawne, to obie powinny być zaliczone; tym bardziej, że na tym poziomie nie każde zdanie musi nieść za sobą jakiś głębszy sen

4 lata temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.