1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie rennen zuletzt."

"Sie rennen zuletzt."

Çeviri:Sonunda koşuyorlar.

January 24, 2018

5 Yorum


humetin

Sonunda onlar koşuyor ...


Nesim55

En son onlar koşuyor. Önce ben koşuyorum(zuerst renne ich),dann renst du und zuletzt rennen sie(sonra sen koşuyorsun ve en son onlar koşuyor)


ali594187

Sonunda koşarlar. Neden kabul edilmiyor


akincimd

Doğru kabul edilmeli. Rapor olarak bildirdim.


RamazanDal10

''Sonunda onlar koşuyorlar'' ile ''En son onlar koşuyorlar'' Türkçede faklı anlamalara gelir...''Sonunda (nihayet) bitirdi'' ile En son (son olarak) bitirdi'' cümleleri gibi... Yukarıdaki cümle hangi anlamdadır?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.