"Do you want me to stay here with you?"

Çeviri:Benim burada seninle kalmamı istiyor musun?

4 yıl önce

5 Yorum


EmineAslan3

"Want" fiilini hangi durumlarda "want to" seklinde kullaniyoruz?

3 yıl önce

cevatim

Farkli sekillerde cevaplarin verilebilecegi bu cumleye kimse yorum yapmamis. Moderator arkadaslarda alternatif cevap eklememisler. Binlerce kullanici icin tuhaf bir durum

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bu cumlenin 100e yakin alternatifi eklenmis. ayrica yorum yapilmamasi tuhaf degil, kullanicilarin alternatifleri buraya yazmak yerine rapor etmeyi ogrendigini gosteriyor

4 yıl önce

HulyaCakka

istermisin? dedim kabul etmediler

1 yıl önce

cevatim

Herzaman raporluyorum. Problem sudur ki o alternatifleri gormuyorum. Program kendince bir cevap seciyor ve sadece onu goruyoruz.

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.