1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Do you want me to stay here …

"Do you want me to stay here with you?"

Çeviri:Benim burada seninle kalmamı istiyor musun?

April 13, 2014

6 Yorum


EmineAslan3

"Want" fiilini hangi durumlarda "want to" seklinde kullaniyoruz?


cevatim

Farkli sekillerde cevaplarin verilebilecegi bu cumleye kimse yorum yapmamis. Moderator arkadaslarda alternatif cevap eklememisler. Binlerce kullanici icin tuhaf bir durum


Selcen_Ozturk

bu cumlenin 100e yakin alternatifi eklenmis. ayrica yorum yapilmamasi tuhaf degil, kullanicilarin alternatifleri buraya yazmak yerine rapor etmeyi ogrendigini gosteriyor


HulyaCakka

istermisin? dedim kabul etmediler


cevatim

Herzaman raporluyorum. Problem sudur ki o alternatifleri gormuyorum. Program kendince bir cevap seciyor ve sadece onu goruyoruz.


Mehmet358126

"SENINLE BERABER KALMAMI ISTERMISIN" neden kabul edilmiyor? lutfen biraz dikkat edin

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.