1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bir oğlan mı?"

"O bir oğlan mı?"

Çeviri:Is he a boy?

January 24, 2018

104 Yorum


Rukiye353402

He ıs a boy neden olmuyor


MeldaBalci2

Hayır sorularda is/am/are ekleri başa gelir


mmGlsmEren1

Cok teşekkür ederimm allah razi olsun senden


_.-.QUEEN.-._

✓ HE IS A BOY.➜ O BİR OĞLAN.

✓ IS HE A BOY?➜O BİR OĞLAN MI?


melikekabu1

Bende HE IS A BOY yapmistim


evval556406

"He is a boy" ' Ben bir oğlanım' anlamına geliyor. Bize burada 'Ben bir oğlan mıyım?' ın ingilizcesini istiyor. Bunun gibi durumlarda " is " başa gelir.

Is she a woman? (Ben bir kadın mıyım? ) She is a woman. (Ben bir kadınım. )

Is he a man? ( Ben bir adam mıyım? ) He is a man. (Ben bir adamım)


Aysun158250

Super yazmisiz tebriklerr


Tolga24925

Örnekler için çok teşekkürler


BilgeDeniz708351

Yanlışların var Am I a man ben bir adam mıyım olacak He is a boy da o bir oğlan


balm108861

Teşekkürler hocam


esma985725

He is a boy O bir oğlan anlamına Is he a boy O bir oğlan mı anlamına gelir


Mustafa8021

He(erkek için "o")demek she(kadın için "o")demek


MEM513305

( He ) erkekler ( She ) kadinlar için kulanilir Ben demek için ( I am ) kulanilir


FATMANUR731950

..Ben.. demek icin sadece I kullanabiliriz


emin713240

Cunki o bir oglan oluyor ama.burda soruyo


Ensar1221

He is a boy olmaz çünkü soru şekli farklı


Hufflepuff_Xx

Merhabaaaa

Öncelikle sizin dediğiniz cümlede o bir oğlan oluyor ve soru cümlesi olmaktan çıkıyor. Soruda soru cümlesi istediği için am/are/is başa gelir. Yani dogru cevap is he a boy olur. :)


damla632879

Bu bir soru cumlesu degil cunku. Soru cümlelerinde yardımcı ekler is, am, are ... cümlenin ilk kelimesidir. Yani soru cümleleri is, am veya are diye başlar.


Ally224517

Soru şeyleri başa gelir he is a boy dersek o bir oglan olur ama bizim demek istediğimiz o bir oğlan mı? Yani bzim söylemek istediğimiz soru ve sorularda yardımcı ekler basa gelir


kadir158383

Soru cumlelerinde ozne ile yanindaki yer degistirir


Zeynep155145

He is a boy O bir oğlan demek


inci60744

Cunku senin dedigin o bir oglan oluyor soru cumlesi kurmak icin başta is kullanman lazim


cimbom1905.

Because he is a boy o bir oğlan olur ben genellikle soru çıktığında en baştaki iki kelimeyi değiştiriyorum almanca kursum da var onda da aynı şekilde


sevvalunicorn

Çünkü cümle kurmuyo soru soruya o yüzden am is veya are başa gelmesi gerekiyo boy a da is geldiği için is oluyor


esma985725

Sorularda am is are öne gelir ÖRN. WHERE IS THERE ve IS THERE A WATCH


poyrazgami

Öyle dediğinde o bir oğlan ama sorularda is/am/are ekleri başa gider


FATMANUR731950

He is a boy dersek o bir oğlan olur .Is he a boy? dersek o bir oğlan mı olur yani is başa gelince sorusu oluyor


ahmetyasin728073

Soru olunca onunde am is are öne geliyor


lisa845194

Soru sorduğu için olmuyo


DROGBA86

He (Erkekler için) She (Kızlar için)


dnd487454

Himm acaba neden olmuyor


zeynep511040

Bende onu yaptim ama Dorusu=ıs he a boy.


mynameisaysu

Çünkü he is a boy o bir erkek anlamında


Fatma502328

Çünkü soru soruyor


NisanurKSE7

He is a boy o bir oğlan demiş olursun bu nedenle is başa geliyo


Gizem294057

Çünkü soru sormuş olmayız


_Sudenaz_

Bencede he başta olması gerekiyor


GAZOZANMER

Bence bu sorunun tartısılacak Bi konusu yok soru easy


AKiF_TR

Ya soru hatalı değil mi? Yoksa bana mı öyle geliyor. Çünkü "HE" zaten erkek demek , yani bir de "BOY" kelimesinin de erkek olduğunu hesaba alırsak sonuç şu şekilde çıkar: "Müdür Müdür Müdür?" yani bu "1 = 1 ?" demekle aynı şey bence. Bence...


Alimran4120

İşlemedi uygulamada dokunmaik hata var


YamanYaman755867

Oğlan yemek yer ali ata bak


burakdemir713664

İs a boy neden kabul etmiyor


Aysun158250

Sehfler var. Cumlelerde am\is\are evvele kecmelidir burdada hemcinin hi ih a boy olmali idi


Aysun158250

Yanlis var yaa. She is e boy? Olmali idi ele deilmi??


doa293248

Hey Buralara bakmayı vazgeç ve Teste Devam Et


Irmak957554

Yuh aq yorumların sonu gelmiyor jsjsjsjjs


Kzyli

Dogru yazdim arada bosluk oldu yanlis kabul etti


Furkan718700

Vay arkadaş okul okurken ingilizce dersinden daha fazla bu uygulamada yol katettim


Toridahn

Bize "He" yerine ıt vermesi gerekiyordu çübküonun bir oğlan olduğunu sorgularken Eril olan "O" yu kullanıyoruz.


mmGlsmEren1

Neden is basa geliyor ve neden is olmak zorundaaaaaa lütfen yanitlar misiniz sorumun cevabiniiii


Muhammet261285

Benim kafam karışıyor madem erkek olduğunu bilmiyoruz neden "he" diyoruz? Doğru yaptım ama neden bilmiyorum...


NafizeAkso

Eat she it ne anlam gelir?


gncgv

Ya nasıl insanlarsınız temeller 1 bu hepiniz teker teker cevap vers


IlhamEliye1

teşekkür ederim


Neslihan510894

He oldugunu biliyorsak neden oglan mi diye soruyoruz It daha uygun degil mi Dizilerde bebek anne karnindayken is it a boy? kullanilmiyor mu


meryem826941

Teşekkürler arkadaşlar


Ali265952

Ya eger he oldugunu biliyosan niye boy mu dıye soruyon


Mcahitsoyl2

Her seferin de bu soruda kalıyorum. He is a boy yazıyorum...


1ismetkerem

Is He A boy? Neden olmuyor acaba 3 kere aynı hatayı yaptım


arzu597193

nasi yanlis bee bos yapmasin bu sey allahiniza ya nasil yanlis bi harf yaaa


SuzanGke1

He is a boy neden olmuyor neden kabul etmiyor


aligozlukcu

Allahım sizlerden yardim aliyorum ama hemen unutuyorum


OzgurVatan

Is "he" a boy derken zaten cinsiyetini belirtiyorum neden tekrar oğlan mı diye sormama gerek olsun ? cinsiyetini bilmediğini varsayarak Is "it" a boy? sorusunun daha doğru olduğunu düşünüyorum


Mrsllipp

Nerdeyse yanlış yapıyordum xd


sadegl298947

Saka gibi ya yaziyorum kabul etmiyorsunuz !


ZEHRA662291

ben de öyle yazdım hata dendi


BeyinBedav4

Abi soruyu doğru yapıyom bana diyor teşekkürler


Turan855610

Neden hemen atlayip başa he koyarsın ki


0s6ahZff
  1. şıkı görünce aklıma nedense "merhaba benim adım name" aklıma geldi :D.

Zeynep710207

Ben is it a boy? Demiştim yani he diyorsak zaten erkektir garip


Selma187811

Gerçekten İngilizce için çok güzel ben fazla yanlış yapmıyorum bence güzel


isma389189

Is he a boy o bir oğlan mı anlama gelmiyomu


Edip234460

Bunu bana anlatacak kimse yok mu ya anlamadım??


ingilt1

lan ıs HE den sonra gelmesi lazım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.