"O bir oğlan mı?"

Çeviri:Is he a boy?

1 yıl önce

29 Yorum


Alinl5

iyide oğlanmı kızmı olduğunu sorguladığımız birine "he" demek yanlış olmaz mı? "that" kullanılır

1 yıl önce

FxKdiyebiri

Dediğiniz doğru olabilir, ama uygulamanin yönünden bakarsak, "oğlan" kelimesi geçtiği için bence"he" kullanmakta bir sorun yok.

6 ay önce

Rukiye353402

He ıs a boy neden olmuyor

11 ay önce

emin713240

Cunki o bir oglan oluyor ama.burda soruyo

10 ay önce

MeldaBalci2

Hayır sorularda is/am/are ekleri başa gelir

5 ay önce

Nefise104519

Tesekkur ederim

4 ay önce

ozgur_caro

Hayir degil de mı mi mu mü'lü sorularda degilmiydi o?

2 saat önce

ozgur_caro

Soru eki oldugundan. Üçüncü kisinin kiz mi yoksa oglan mi oldugunu bilmedigi icin

2 saat önce

OuzhanAydn828820

Is that a boy? Neden olmadı

11 ay önce

berennaz12

Cumku o oglam mi derken erkek oldudugunu soruyor

5 ay önce

Yusuf123557

Am-ıs-are özneden yani he den önce gelince soru cümlesi oluyor.

8 ay önce

frat930924

Peki neye gore am is are kulanacigiz . Ben( Am) kulandim olmadi aciklarmisn sana zahmt

3 ay önce

FeyzaTun1

He yerine she kullanınca neden olmuyo sonuçta ikisi de o yerini tutuyor

8 ay önce

Osmannal9

Olmaz, he erkekler için she kadınlar için kullanılır.

8 ay önce

berennaz12

Ama soruda boy diyo

5 ay önce

BrtTnrvn38

cevabımı yanlış kabul ediyor bu ne abi ya

8 ay önce

MderrisHas

urada oğlan olup olmadığı soruluyor kız olup olmadığı sorulmuyor.

7 ay önce

GultenYete

7idukcgcjhfhfbzvzbd

7 ay önce

Lamiy15

Çok zor

6 ay önce

SabireMnkl

bende he is a boy yazdım

5 ay önce

ALI865240

does he a boy diye yazsak olmuyor mu

5 ay önce

ferhat270876

He is a boy yaptık olmadı :)

5 ay önce

FxKdiyebiri

Çünkü soruda "o bir oğlan MI?" diye soruluyor. Sizin söylediğiniz; "O bir oğlan" oluyor.

5 ay önce

Ali620128

is that a boy - olsa kabul olmuyor mu? he zaten erkek için kullanılıyorsa boy 'u neden kullanıyoruz ki yaşlı olmadığı anlatmak için mi?

5 ay önce

frat930924

Neye göre am is are kulaniliyor aciklayacak biri varmi ? .bn (am ) kuldnim kabul.etmedi

3 ay önce

Gulseren697363

Tamam ben de öyle yaptım

3 ay önce

cihan396479

Is kelimesi basa gelince soru soruluyor

1 ay önce

mehmet303972

ben cozemedim.he , se she , we, nasil nerde kulanildini cozemedim

1 ay önce

Derya547747

Ben de "Is it a boy ?" kullandım.Sonuçta cinsiyetin belli olmadığı bir canlıdan bahsediyoruz , insan mı hayvan mı başka bir varlık mı belli değil diye düşünüp it koydum.Bence kabul edilebilmeliydi.Neden kabul edilmediğini anlamış değilim

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.