"The girl plays the bell."

Tłumaczenie:Dziewczyna gra na dzwonie.

4 lata temu

27 komentarzy


Beatonek

słucham?! Dziewczyna gra na dzwonie? Gratuluję kreatywności twórcy zdania. Na pewno bardzo mi się ta konstrukcja przyda w życiu codziennym

2 lata temu

JanKowalsk268878

I właśnie o taką reakcję chodzi ! To jak z reklamą, im cos dziwniejsze tym bardziej zapada w pamięć. Sam schemat wykorzystasz w późniejszym czasie do częściej spotykanych wyrażeń.

9 miesięcy temu

Jurek297122
Jurek297122

the bells, not bell

2 miesiące temu

Lopez964244

Ona siedzi na dzwonie i gra na flecie

1 rok temu

adamson420

Hahaha

6 miesięcy temu

j4keD

XD

1 rok temu

JanKowalsk61389

Zaczyna mi się to podobać.

1 rok temu

marbax1

Nie nie znaczy

1 rok temu

Piotr952379

Ciekawe, w co ona gra - i czy dzwon jest zawieszony?

11 miesięcy temu

Marta4278

Jak można grać na dzwonie???

8 miesięcy temu

Julka753992

No nie wiem! WTF!?! I don't know!

6 miesięcy temu

Julka753992

Gra na dzwonie!?! Znam gorsze np. On pisze na ryży ale to też chore psychicznie ! WTF!!!

6 miesięcy temu

cezaryk64
cezaryk64

jak ten dzwon jest duży to można na niego wejść i zagrać w nogę : )

5 miesięcy temu

emaloo3

Ciekawe;)

11 miesięcy temu

Julka753992

No bardzo XD

6 miesięcy temu

pawelllek

A co oznacza takie zdanie: The girl plays on the bel. ?

11 miesięcy temu

pawelllek

Bell oczywiscie przez dwa ll

11 miesięcy temu

pawelllek

Wyraz bell przez dwa ll

11 miesięcy temu

pawelllek

Dlaczego moje komentarze sie nie wyświetlają?????

11 miesięcy temu

Natka72

hahahaha,nieźle :))))

2 lata temu

Syluro

Na flecie nie grała przypadkiem? D

1 rok temu

krzysztofumg

Blad w tlumaczeniu, powinno byc dzwoni - jest dwoni....

4 lata temu

pocholpoch

Dziwne zdanie

1 rok temu

GosiaSz.

Czy "the" znaczczy tu "na"?

1 rok temu

Gabriel562345

Nie

1 rok temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.