"The string"

Fordítás:A zsinór

4 éve

16 hozzászólás


EszTomi

Nekem ez a string jutott eszembe:<?php $valtozo = "szöveg"; ?> :D

4 éve

juhaszildi

Karakterlánc, betűfűzér.

3 éve

sazoo

Kocka :-D

3 éve

sabbathka

Nekem is. Többféle is. Pl. Pascalban var nev: string; vagy var tomb: array of string; Javascriptben: var firstName = new String("John") A php-t nem ismétlem. A programozási nyelvek sokaságát is mellőzöm☺

2 éve

rpdTth4

Nem hegedűt, hanem vonós hangszert is jelenthet.

3 éve

sabbathka

6 string electric violin - 6 húros elektromos hegedű

2 éve

evairenpinter

The string.

3 éve

KollerMisi

a fiber mit jelent

3 éve

brigg3

Rost, rostszál, ha jól tudom.

2 éve

KollerMisi

köszönöm!

2 éve

CsakyGergely

Műszaki gyakorlatban az üvegszálra, üvegszálas (optikai) kábelre is használják

1 éve

ztomi

Úgy tudom hogy rugót is jelent. A zsinór inkább twine, a kötél pedig rope.

2 éve

DoboziIstv

The stream :(

2 éve

gravitydrummer

A fonal nem jó?

2 éve

KollerMisi

Fonál miért nem jó?!

1 éve

Harga
Harga

thread

9 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.