"Thestring"

Fordítás:A zsinór

4 éve

26 hozzászólás


EszTomi

Nekem ez a string jutott eszembe:<?php $valtozo = "szöveg"; ?> :D

4 éve

juhaszildi

Karakterlánc, betűfűzér.

4 éve

sazoo

Kocka :-D

3 éve

sabbathka

Nekem is. Többféle is. Pl. Pascalban var nev: string; vagy var tomb: array of string; Javascriptben: var firstName = new String("John") A php-t nem ismétlem. A programozási nyelvek sokaságát is mellőzöm☺

2 éve

jupe65

Hát nekem is :-)

4 éve

barnak01
barnak01

Valaki ezeket a hozzászólásokat lefordítaná magyar nyelvre. Lassan többet értek angolból, mint ezekből a szösszenetekből. :(

1 éve

rpdTth4

Nem hegedűt, hanem vonós hangszert is jelenthet.

3 éve

sabbathka

6 string electric violin - 6 húros elektromos hegedű

2 éve

evairenpinter

The string.

3 éve

KollerMisi

a fiber mit jelent

3 éve

brigg3

Rost, rostszál, ha jól tudom.

3 éve

KollerMisi

köszönöm!

3 éve

CsakyGergely

Műszaki gyakorlatban az üvegszálra, üvegszálas (optikai) kábelre is használják

1 éve

ztomi

Úgy tudom hogy rugót is jelent. A zsinór inkább twine, a kötél pedig rope.

3 éve

DoboziIstv

The stream :(

2 éve

gravitydrummer

A fonal nem jó?

2 éve

KollerMisi

Fonál miért nem jó?!

1 éve

Harga
Harga

thread

1 éve

vadasz53

Ha lehetne erteni amit mond az elet egyszerubb lenne!!

3 éve

szalmar

Lánc... A programozásban betűlánc értelmezése van a karakteres string típusnak.. Nem 'zsinór'..

3 éve

atti_simon

A 'szál' miért nem jó?

3 éve

gaborbolla

Vonal sem jó

3 éve

pimpa42

Cérna is jó megoldás lehetne

3 éve

Ste8lla
Ste8lla

Viszont jelenthet rugót is. De még nem tudják. :-)

3 éve

tomyyka

az spring

3 éve

rpdTth4

A string nem jelenthet hegedűt?

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.