1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich mag Obst, einschließlich…

"Ich mag Obst, einschließlich Orangen."

Çeviri:Ben meyve seviyorum, portakallar dahil.

January 25, 2018

8 Yorum


tranican

meyve severim portakallar dahil !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


SaadetB.

Turkceye portakallar diye cevrilmez. Almancada portakal bir ya da belirli portakal olmak zorunda oldugu icin çoğul kullanılır ama turkce de bunun karşılığı yok.


Frat942747

Meyve severim, portakallar dahil, kabul edilmeli


HDredmi7

Ben portakallar dahil meyve seviyorum. Kabul edilmedi!!! Neden


ahatdou

severim ile seviyorum arasında ne fark var baymayın duolingocular


nurhat328942

Ben portakal dahil meyve severim, kabul edilmeli


messer689857

Meyve severim portakal dahil


Suat121497

Benn tercümem de gecerli...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.