"Ich mag Obst, einschließlich Orangen."

Çeviri:Ben meyve seviyorum, portakallar dahil.

January 25, 2018

11 Yorum
Tartışma kilitli.


tranican

meyve severim portakallar dahil !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


HDredmi7

Ben portakallar dahil meyve seviyorum. Kabul edilmedi!!! Neden


SaadetB.

Turkceye portakallar diye cevrilmez. Almancada portakal bir ya da belirli portakal olmak zorunda oldugu icin çoğul kullanılır ama turkce de bunun karşılığı yok.


Frat942747

Meyve severim, portakallar dahil, kabul edilmeli


ahatdou

severim ile seviyorum arasında ne fark var baymayın duolingocular


nurhat328942

Ben portakal dahil meyve severim, kabul edilmeli


messer689857

Meyve severim portakal dahil


Suat121497

Benn tercümem de gecerli...


byrockche

Bari Türkçe'ye düzgün çevirin


Ahmet89903

(Portakal dahil ben meyve severim) ile (Ben meyve severim, portakal dahil.) arasındaki fark nedir ve benim (Portakal dahil ben meyve severim.) cevabı neden yanlış?


evki242412

Çevri"Ben meyve severim, portakal dahil" çoğul olarak potakallar biraz abes oluyor galıba.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.