"Το άθλημα με την μπάλα."

Translation:The sport with the ball.

January 25, 2018

7 Comments


nacreousnereid

Ya know...that one.

January 25, 2018

greekdude_

"the ball sport" should be accepted

May 25, 2018

Yiannis49

I agree. "Ball sports" rather than "ball games" is said in British English.

August 16, 2018

theok93

Τη, την is used only before prior to words starting with vocal letters or κ,π,τ

July 5, 2018

D_..
Mod

    "Το τελικό ν

    Το τελικό ν της αιτιατικής ενικού του θηλυκού γένους του οριστικού άρθρου (τη[ν] / στη[ν]) και της προσωπικής αντωνυμίας (αυτή[ν], τη[ν]), καθώς και το τελικό ν των αρνητικών επιρρημάτων δε(ν) και μη(ν) διατηρείται στον γραπτό λόγο, μόνο όταν η επόμενη λέξη αρχίζει από φωνήεν ή από ένα από τα παρακάτω: κ, π, τ, γκ, μπ, ντ, τσ, τζ, ξ, ψ, π.χ. Μίλησε με την κόρη του, αλλά Παρακολουθούσε με προσοχή τη ροή του νερού. Αν και ήρθε αργά, τη δέχτηκαν με χαρά, αλλά Όταν μιλούσε η Θάλεια δεν την άκουγε κανένας.
    Το τελικό ν της αιτιατικής ενικού του αρσενικού γένους του οριστικού και του αόριστου άρθρου (τον/στον, έναν), καθώς και της προσωπικής αντωνυμίας (αυτόν, τον) διατηρείται στον γραπτό λόγο πάντοτε, στον προφορικό όμως λόγο προφέρεται συνήθως μόνο στις περιπτώσεις που ακολουθούν φωνήεντα ή τα: κ, π, τ, γκ, μπ, ντ, τσ, τζ, ξ, ψ, π.χ. O Σωτήρης χθες πήγε βόλτα με έναν συμμαθητή του στον ζωολογικό κήπο. Αυτόν τον άνθρωπο δεν τον συνάντησε ποτέ."

    Πηγή: Γραμματική Νέας Ελληνικής Γλώσσας (Α-Β-Γ Γυμνασίου)

    August 16, 2018

Isidor868839

    "ball sports" should be accepted

    November 28, 2018

G.Georgopoulos

    That's a generic phrase, "Τα αθλήματα με μπάλα" (plural, no article)

    December 4, 2018
    Learn Greek in just 5 minutes a day. For free.