"Van lánytestvéred?"

Fordítás:Do you have sisters?

1 éve

7 hozzászólás


csitk

Van lanytestvered...miert Do you have sisters a megoldas??? Nem csak sister?

1 éve

Tarnai

Mert az általános értelmet többes számmal fejezi ki az angol.

1 éve

Timi60772

Akkor úgy nem is kérdezik, hogy do you have sister? Mindig többes számban kérdezik?

1 éve

jzsuzsi

Rákerestem Google-ben, hogy Do you have a brother? és Do you have brothers? A többesszám jóval gyakoribb.

Gondolom a Do you have a sister is elfogadható. De csak úgy általánosságban megkérdezni, hogy vannak-e testvérei az illetőnek, a do you have sisters jobb választás.

1 éve

Vendl_Bernadette

Do you have a sister? Elfogadja!

9 hónapja

KovcsJzsef15

Mivel egy lánytestvért kérdezett én azt írtam: "Do you have a sister?", de nem fogadta el., mert, ha úgy kérdezi, hogy "Vannak lánytestvéreid?", akkor a fenti fordítás a helyes- szerintem.

11 hónapja

TthKlmn

Vannak lány testvéreid?

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.