Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"My to musíme koupit."

Překlad:We have to buy it.

0
před 6 měsíci

3 komentáře


Ivan920209

Proč nemůže být "must" ?

0
Odpovědětpřed 6 měsíci

Nemesis_NaR

Protože "must" je tzv. "modální sloveso" a ta se chovají jinak, než běžná slovesa. V této situaci je proto zapotřebí jeho opis "have to".

Velmi hezky rozepsáno je to třeba zde: https://www.helpforenglish.cz/article/2009061505-opisy-modalnich-sloves

0
Odpovědětpřed 6 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

V pritomnem case MUST byt muze. Ale po MUST neni sloveso v infinitivu. Takze ta veta pak bude: We must buy it. Nikoliv :We must TO buy it.

0
Odpovědětpřed 6 měsíci