"He is a bad man."

Çeviri:O kötü bir adam.

January 26, 2018

9 Yorum
Tartışma kilitli.


cevatim

""O KOTU BIR ADAMDIR.""" YAZDIM. OLMAZ DEDI.


cevatim

duolingo'nun bu kadar basit bir soruya cevap vermemesi anlasilamaz.


Yusufztrk398275

Bazen anlamıyorum. "is" -dır/-dir eki getirmez mi? "...adamdır." yazdım kabul etmedi?


Zeynep384682

Duolingo türkçeye çeviri yanlış. Doğru çeviri O kötü bir adamdır. Çünkü (is) eki (dır) olarak çevrilir.


adil375968

He is a bed man. karşılığı O kötü bir adamdır. O kötü bir adam ne demek.


deyr0der

O BIR KÖTÜ ADAM !!


AhmetPehli15

o kötü bir adamdır


MehmetYG

"o kötü bir adamdır" cümlesini reddetti


Erhan178430

"O kötü bir adamdır" ifadesinin kabul edilmemesi garip! Mantıklı bir açıklaması var mı ki??!!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.