1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ben patatesimi yerim."

"Ben patatesimi yerim."

Çeviri:Ich esse meine Kartoffeln.

January 26, 2018

13 Yorum


simsizBiri1

Kartoffel olması gerekmez mi? Belli bir patatesten bahsediliyor çünkü


SteffiBookworm

Ben patatesimi yerim. - Ich esse meine Kartoffel.
Ich esse meine Kartoffeln.
Her ikisi de doğru...


Faruk309668

İch esse meine kartoffel yazdim yanlis dedi


SteffiBookworm

Büyük "İ" yüzünden.
Türk alfabesinde "İi" ve "Iı" vardır, ancak Alman alfabesi sadece "Ii" ye sahiptir. Büyük harf nokta olmadan yazılır, küçük harf nokta ile yazılır.


Ergeva

Tekil olanı kabul etmiyor.


Sehatto

Meine Kartoffel yazımını kabul etmiyor. Bildiğim kadarıyla bu cümlede Kartoffel ya da Kartoffeln demek arasında fark yok


Emre880773

Ich esse meine Kartoffel yazdım kabul etmedi


CenGo893838

Ich esse meine Kartoffel .. kabul edilmiyor


Cenkesentr

patatesler mi olacak?çoğul


Mge184245

Kartoffel sözcüğünü niye yanlış buluyor anlayamıyorum


Ergeva

Tekil olması gerekmez mi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.