1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The woman and the man have r…

"The woman and the man have razors."

Çeviri:Kadının ve erkeğin tıraş bıçakları vardır.

April 14, 2014

17 Yorum


birhemsire

Seslendirmede the yı a gibi okuyor ve razors ı öğretmeden soruyor scissors diyor sandım


Muhrip

Sahipdir ? Sahiptir olmayacak mı?

D nin ünsüz benzeşmesinden dolayı T olması gerekir.


atiyolog

jilet neden kabul edilmiyor?


ruveyda123006

Saçma. yanlış yaptığımda kadın ve erkeğin tıraş makineleri var diyor burada da tıraş bıçağı var diyor hangisine inanim ben


ruveyda123006

Dikkat ettiniz mi sizde de mi oyle


hamdih

Jilet markadan gelme isim biz uydurmusuz ondan


Mrtgrcn

Tekil man yada men okunurken nasıl anlaşılır


gizemkaya11

sesletimi çok karışıkk


deryayener1

aynen yaa hiç anlaşılmıyor


GalaSilva1

Kadının ve adamın jileti var !


sorenstein_

çünkü onlar tinerci


Lisa_Jisoo

Erkeğin traş bıçağını anladım da kadın ???


sedakiraz

Kadınlarda traş bıçağını kullanıyor sevgili blink karşim


BahadirKaya90

Saçmalık. Kadın ve adamın tıraş bıçağı var doğru çeviridir. Ama tıraş makineleri olarak olmalı diyor. Ama doğru çeviride yine tıraş bıçağı olmalı diyor.


zgr470362

Razors kelimesine tıraş bıçakları diyebilmemiz icin basına the eki almasi gerekmezmi tek başına kullanildiklarinda razors tıraş bıçağı anlami tasimaz mi Cümle içinde The razors = tıraş bıçakları Razors = tıraş bıçağı ??


sorenstein_

sen yalan söylüyorsun


Demet902716

Cok saçma bizimle dalga geçiyor sanki

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.