"He has my wallet."

Çeviri:Benim cüzdanım onda.

4 yıl önce

10 Yorum


MuhsinZeng

Bilinen bir nesnenin başkasında olduğunu belirtmek için 'have' ya da 'has' den sonra the eki getirilmesi lazım diye hatırlıyorum?

3 yıl önce

422422werker

evet öyle bende öyle biliyorum bu site çok sıkıntılı

3 yıl önce

yyavuz023

"ondadır" anlamını nasıl buluyoruz

4 yıl önce

omercito
omercito

Birisinin benim cüzdanıma sahip olması, benim cüzdanımın onda olduğunu gösterir.

Türkçe'de "cüzdanıma sahipsin" demeyiz. Onun yerine "cüzdanım sende" deriz.

Buradaki sahip olmak (to have), o cüzdanın sahibi olmaktan (to be the owner) farklıdır. Bir şeyin o an için sende olduğunu belirtir.

Örnekteki cümleyi de aynı mantıkla anlayabilirsiniz.

4 yıl önce

serdarestik
serdarestik

Zaten my koymuş

3 yıl önce

EsinglGene

Cüzdanım onda aynı anlanda değil mi?

1 yıl önce

aylin1700

Bir şey anlamadım bu cümleden. Yardımcı olabilcek varsa sevinirim.

5 ay önce

yyavuz023

teşekkürler

4 yıl önce

YunusEmreG19

öyle bir "my" diyor ki yani..!

3 yıl önce

cihatemre

hata verdi daha önce yazdım doğru çıktı şimdi yazdım yanlış çıktı

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.