Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"The site is beautiful."

Tłumaczenie:To miejsce jest piękne.

4 lata temu

13 komentarzy


1038854766

Hm. Coś tu nie gra: The sight is beautiful. Tłumaczenie: Strona jest piękna. Ktoś pomylił "widok" (sight) i "strona" (side). Czy się mylę?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Masz rację jeśli chodzi o znaczenie słów sight i side, ale tutaj mamy site.

site [countable]

  • a place where something important or interesting happened:
    archaeological site
    The house is built on the site of a medieval prison
    the site of the air crash

  • an area of ground where something is being built or will be built
    site of a proposed missile base
    building/construction site

  • a place that is used for a particular purpose:
    camping site
    a nesting site for birds

  • a website

4 lata temu

Ruuciaq

Hm, racja.

3 lata temu

kat747761

Dziekuje:) za to ze tu jestes

1 rok temu

ElGrafitto

Ja zawsze mówię: "This place is beautiful" Nigdy nie słyszałem żeby ktoś mówił: "The site is beautiful. " To chyba mało popularna forma ;p

8 miesięcy temu

Yola448704
Yola448704

"The place is beautiful" (To miejsce jest piękne) mówi o każdym,
nawet, pospolitym, miejscu.
"The site is beautiful" (To miejsce jest piękne) odnosi się do szczególnego rodzaju miejsca, miejsca o dużym znaczeniu, np. historycznym, gospodarczym, archeologicznym, itp.

W języku polskim nie ma takiego rozróżnienia - słowo "miejsce"
dobrze tłumaczy oba angielskie słowa.

7 miesięcy temu

jarek116403

A przepiękne też zaliczy ?

6 miesięcy temu

Chomiczek3456

Chyba tak. ;D

5 miesięcy temu

JuliaSelig1

To jest piękne miejsce nie zalicza

1 rok temu

Skywalker789063

Mi zaliczyło

1 rok temu

Kinia118

Mi zaliczyło

1 miesiąc temu

Pela531585

Dlaczego nie może być przepiękna?
I ja myślałam że chodzi im o stronę www

1 rok temu

Kinia118

To jest piękne miejsce i mi zaliczyło

1 miesiąc temu

Powiązane dyskusje