"Onlar elmayı yiyorlar."

Çeviri:Den Apfel essen sie.

10 ay önce

5 Yorum


AtaKemalAt

Bu ne la :d

10 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Kelime sırasını değiştirmek mümkündür.
Sie essen den Apfel. (Subjekt - Verb - Objekt)
Den Apfel essen sie. (Objekt - Verb - Subjekt)

10 ay önce

killerwer

Bu ben

7 ay önce

Aye31763

Nasil olduğunu anlamadkm bunu bilmiyordum

1 ay önce

Viyanadan

almanca öğrenmeyelim diye ellerinden geleni yapmışlar almanlar aq

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.