"Iknewhowtodoit."

Tłumaczenie:Wiedziałam jak to zrobić.

4 lata temu

10 komentarzy


Raicoel

Nie zalicza "Wiedziałem"

3 miesiące temu

wojtex777

Literówka: "Wiedziałe jak to zrobić" brakuje "m"

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Takie rzeczy zgłaszamy przez "Zgłoś błąd" (w aplikacjach mobilnych flaga). Pisanie komentarzy mija się z celem, ponieważ moderatorzy nie są w stanie czytać wszystkich dyskusji.

4 lata temu

Rzabou

nie zmienia to faktu, że po zgłoszeniu błędu każdy może o nim tu napisać :d

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Właściwie to nie bardzo, jest to sprzeczne z wytycznymi Duolingo. Po kliknięciu w pole do komentowania wyświetla się taki komunikat:

Nie rób zamieszania! Proszę, nie zgłaszaj tutaj błędów ani nowych tłumaczeń i przeczytaj komentarze poniżej zanim coś napiszesz. Nowe tłumaczenia zgłaszaj za pomocą opcji Zgłoś błąd.

4 lata temu

Rzabou

no to mi coś takiego nie wyskoczyło.. tylko krótki komunikat jak mam zgłosić błąd

4 lata temu

kubiaczkaa

Dlaczego to zdanie tlumaczy sie jako wiedzialam a nie wiem jak to zrobic

4 lata temu

mrmargal

Bo mamy tam formę 'knew' (czas przeszły), nie teraźniejszy - 'know'.

4 lata temu

buskes76
buskes76

3 formy ;
know - knew - known

6 miesięcy temu

Rzabou

mi również zaznaczyło błąd, zdziwiło mnie to w pierwszej chwili ;d

4 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.