A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He died."

Fordítás:Meghalt.

0
4 éve

9 hozzászólás


aladdin23

Elhunyt - miert nem jo?

0
Válasz4 éve

Tunyogi

Elhunyt!

0
Válasz3 éve

olmik

elhalálozott

0
Válasz3 éve

Lona08

halott mé nem jó?

0
Válasz2 éve

szaszbalint1117

Mert az "He is dead." lenne.

1
Válasz2 éve

tiborgabor1

Ő halott?

0
Válasz2 éve

szaszbalint1117

Mert az "He is dead." lenne.

1
Válasz2 éve

k_gergely

Ú morbid

0
Válasz1 éve

12annarovo12

most már a kisbetűs kezdést is hibának veszi! ezt régen nem csinálta! Disznóság!

0
Válasz10 hónapja