A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He died."

Fordítás:Meghalt.

4 éve

10 hozzászólás


aladdin23

Elhunyt - miert nem jo?

4 éve

Tunyogi

Elhunyt!

4 éve

olmik

elhalálozott

4 éve

Lona08

halott mé nem jó?

2 éve

szaszbalint1117

Mert az "He is dead." lenne.

2 éve

tiborgabor1

Ő halott?

2 éve

szaszbalint1117

Mert az "He is dead." lenne.

2 éve

k_gergely

Ú morbid

1 éve

12annarovo12

most már a kisbetűs kezdést is hibának veszi! ezt régen nem csinálta! Disznóság!

1 éve

Harga
Harga

Vagy valami más hiba is volt?

2 hónapja