Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"I am a bird."

Vertaling:Ik ben een vogel.

4 jaar gelden

27 opmerkingen


Debengel

Volgens mij Is het niet de bedoeling dat hier een chatten kanaal van gemaakt word

2 jaar gelden

lilian2255

omdat ik een vogel ben :-P

3 jaar gelden

lieXDlie

okee

3 jaar gelden

jessyvanve

Lianne je hebt zo schattige foto zo quit

3 jaar gelden

azda.akyol

Quit betekent iets anders, je bedoeld zeker CUTE

2 jaar gelden

Yaeldejong

Ik ben een vogel? Dat kan niet. Maat het lijkt me wel vet om te kunnen vliegen...

1 jaar gelden

yasmin393524

Maar een vogel kan niet praten

2 jaar gelden

amnyGa

Joh

10 maanden geleden

amnyGa

Joh

10 maanden geleden

LavaLavaEl

Ik begrijp het maar ik heb fout gemaskt

8 maanden geleden

LavaLavaEl

Gemaakt bedoel ik☺

8 maanden geleden

groep8c2

ik zij dat

8 maanden geleden

groep8c2

ik zij dat

8 maanden geleden

MarianaVer764132

ik ben niet eens een vogel!!! hahahahahahahahahahaha

7 maanden geleden

MarianaVer764132

ik ben niet eens een vogel!!! hahahahahahahahahahaha

7 maanden geleden

MarianaVer764132

ik ben niet eens een vogel!!! haha

7 maanden geleden

MarianaVer764132

ik ben niet eens een vogel!!! haha

7 maanden geleden

Bruno444821

wauw

1 jaar gelden

isabel11112

ja dat snap ik ook niet

3 jaar gelden

bobmarly111

egt he waarom hebben ze van zulke domme zinnen!!!

3 jaar gelden

duckpower7

Ja dat is waar maar echt schrijf je zo : echt niet zo : egt ja

2 jaar gelden

azda.akyol

Als je het dom vind moet je het ook niet doen

2 jaar gelden

koen337673

Ik wil ook een vogel zijn

3 jaar gelden

FWafferLee

Il ben een vogel en nu vlieg il over de zee

2 jaar gelden

leon199012345

OMG

3 jaar gelden

Speedy_Pebbles

Ik ben geen vogel ! XD

3 jaar gelden

henkjantin

Ja wrm?

3 jaar gelden