A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"When I drive, I think."

Fordítás:Amikor vezetek, gondolkodom.

4 éve

6 hozzászólás


ruby23

"Amikor vezetek, azt hiszem." Ezt akár így is lehetne érteni, megfelelő szövegkörnyezetben, nem?

4 éve

PKH2000

szerintem is. Nyugodtan jelentsd.

3 éve

nandor.nag

"mikor vezetek, gondolkodom" írtam én és nem fogadta el. Mi a különbség a "mikor" és az "amikor" között?

4 éve

marcimacska
marcimacska

Semmi...be kell jelenteni!!!

4 éve

gnesSajgnD

Amikoe

2 éve

RobertGodo76

Veszélyesen vezet...

10 hónapja