A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"When I drive, I think."

Fordítás:Amikor vezetek, gondolkodom.

0
4 éve

6 hozzászólás


ruby23

"Amikor vezetek, azt hiszem." Ezt akár így is lehetne érteni, megfelelő szövegkörnyezetben, nem?

4
Válasz4 éve

PKH2000

szerintem is. Nyugodtan jelentsd.

0
Válasz3 éve

nandor.nag

"mikor vezetek, gondolkodom" írtam én és nem fogadta el. Mi a különbség a "mikor" és az "amikor" között?

1
Válasz4 éve

marcimacska
marcimacska

Semmi...be kell jelenteni!!!

0
Válasz4 éve

gnesSajgnD

Amikoe

0
Válasz2 éve

RobertGodo76

Veszélyesen vezet...

0
Válasz10 hónapja