1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The lawyers deliver the pape…

"The lawyers deliver the papers."

Çeviri:Avukatlar kağıtları teslim ederler.

April 14, 2014

12 Yorum


enis.sahin

(Avukatlar sayfalari iletir) niye olmuyo okadar sacma sapan sey oluyoken


CagdasPala

"kağıtları avukatlar teslim eder" niye olmuyor


gulgun584949

Teslim eder de olabilir ama dağıtır da olabilir.Hangisi olduğunu nasıl saptayacağım.?


Mehdi_Aslan

deliver e ''s'' takısı gerekmiyor mu?


Selcen_Ozturk

fiile s takısı sadece 3. tekil şahıs için gelir, avukatlar ise çoğul. bu aşamaya kadar bu kuralı öğrenmişsinizdir sanırım :)


Hghuseyin

İletirle gonderir ayni sey degil mi


mehmetpark

Avukatlar belgeleri teslim eder


medmaxtr

Avukat kağıtları ulaştırır ?


Ertrk3

Avukatların gazete teslim etmesi saçma değil mi? Belge olması gerekli bence en azından kağıt olmalı doğru çevap.


CanKaratay

Dı liyırs nedir ya


xxzzzxz

Avukat kağıtlari dağitir neden olmur


rootahmed

Deliver hem dağıtmak hem teslim etmek manasına mı geliyor?

"Avukatlar kağıtları teslim ederler" ile "Avukatlar kağıtları dağıtırlar" farklı manalara gelmiyor mu?

Her iki cümle için de deliver mı kullanılıyor?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.