"Jeg er en banan."

Translation:I am a banana.

January 28, 2018

20 Comments


wyattJ98

Mi skje er altfor stor!

January 29, 2018

Deliciae
Mod

*for :)

January 30, 2018

Dag194006

Min* :)

February 4, 2018

Deliciae
Mod

It's a feminine noun, so either works.

February 28, 2018

badnoodle

Jeg er dronningen i Frankrike.

May 9, 2018

Maria159845

Wireless?

February 28, 2018

Deliciae
Mod

Either that or mediocre.

February 28, 2018

FLchick

traddeløs(?)

May 22, 2018

Deliciae
Mod

trådløs :)

June 5, 2018

Zephnik

Hvorfor er dette en diskusjon? (hilsen norsk person)

January 30, 2018

Deliciae
Mod

Fordi noen tok referansen.

January 30, 2018

FLchick

Please share the reference; I don't know it. Tusen takk.

May 22, 2018

badnoodle

https://youtu.be/MuOvqeABHvQ. Be forewarned: it is DEEPLY weird and may not be entirely safe for work.

June 5, 2018

JohnGardne7

Do I hear a hambo? Life is good.

January 29, 2019

Minya-Angilas

SER PÅ MEG!!!!!!!!!!

January 28, 2018

fveldig
Mod

se*

January 28, 2018

mcarnold83

Tirsdag kommer. Bringer du din frakk?

November 26, 2018

LBoksha

Jeg bor i ei kjempestor bøtte.

December 21, 2018

Michael194600

Jeg trodde du var osten

February 1, 2019

ilaaa1390

Jeg er den bananekongen ! -charlie

June 20, 2019
Learn Norwegian (Bokmål) in just 5 minutes a day. For free.