Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He played an important role on the committee."

Çeviri:O komitede önemli bir rol oynadı.

4 yıl önce

5 Yorum


Rubyinthesky

committee kurul anlamına da geliyor. yanlış sayılmamalıydı bence...

4 yıl önce

CAytun
CAytun

In ya da on kullanımının bir kuralı var mı? Yoksa her durum için kalıp olarak ezberlenilmeli mi?

3 yıl önce

MehmetYlma997452

Kurul komite eş anlamlı

3 yıl önce

envoyyy

Kurul yazıyoruz gene kabul etmiyor hayret doğrusu

3 yıl önce

slhirmk

Bu kadar da olmaz, komite ve kurul aynı şey zaten!

2 yıl önce