"He did not even say one word."

Traducere:El nu a spus nici măcar un cuvânt.

April 14, 2014

10 comentarii


StrawberryYume

'to say' poate fi tradus atat ca 'a zice' cat si ca ' a spune.'. Cred ca ar trebui adaugata si varianta cu 'a zice'.

'To say' can be translated either as 'a zice' or 'a spune'. I think the choice with 'a zice' ( 'zis' ) should also be added.

April 14, 2014

fantomitzah

Am adaugat, mersi! Pentru solutii gresite sau care lipsesc, foloseste te rog butonul de raport (din stanga celui pentru discutii). Mersi!

April 14, 2014

StrawberryYume

Oh OoO Am inteles multumesc! ^O^ Am observat ca sunt cateva in acest gen. La unele pronumele poate fi inteles din verb si fiind din Romania cand le-am scris direct mi-a dat gresit OTL

Oricum, multumesc ca l-ai adaugat ^O^

April 14, 2014

fantomitzah

Da, peste tot pe unde se poate deduce pronumele din forma verbului vom completa sa fie optional pronumele, este in curs de corectare. De aceea, unde intalniti lipsa una din forme e bine sa raportati inainte sa treceti mai departe la alta intrebare, pentru a putea repera si corecta mai usor acele propozitii.
Si incearca sa scrii totusi in romana sa te inteleaga si altii... nu am mai intalnit pana acum OTL, a trebuit sa caut ce inseamna :-)

April 14, 2014

StrawberryYume

Am inteles. Multumesc ca mi-ai spus.

Scuze. E un fel de smiley pe care-l folosesc des si cred ca l-am scris din obisnuinta. O sa incerc sa nu le prea folosesc aici ca sa nu induca pe cineva in eroare

April 14, 2014

Chioreanu3

de ce varianta mea" el nu a spus nici un cuvant " nu e corecta? care cuvant in engleza e "macar"?

August 4, 2018

IuliuOlimpiu

not EVEN =nici MACAR

December 30, 2018

Mariana644291

Iti bati joc de mine?

May 1, 2019

Mariana644291

Te ai defectat?

May 1, 2019

Mariana644291

Cand repeta spune propozitia cu branxa care o afauga la paste

May 1, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.