1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "He did not even say one word…

"He did not even say one word."

Traducere:El nu a spus nici măcar un cuvânt.

April 14, 2014

13 comentarii


StrawberryYume

'to say' poate fi tradus atat ca 'a zice' cat si ca ' a spune.'. Cred ca ar trebui adaugata si varianta cu 'a zice'.

'To say' can be translated either as 'a zice' or 'a spune'. I think the choice with 'a zice' ( 'zis' ) should also be added.


fantomitzah

Am adaugat, mersi! Pentru solutii gresite sau care lipsesc, foloseste te rog butonul de raport (din stanga celui pentru discutii). Mersi!


StrawberryYume

Oh OoO Am inteles multumesc! ^O^ Am observat ca sunt cateva in acest gen. La unele pronumele poate fi inteles din verb si fiind din Romania cand le-am scris direct mi-a dat gresit OTL

Oricum, multumesc ca l-ai adaugat ^O^


fantomitzah

Da, peste tot pe unde se poate deduce pronumele din forma verbului vom completa sa fie optional pronumele, este in curs de corectare. De aceea, unde intalniti lipsa una din forme e bine sa raportati inainte sa treceti mai departe la alta intrebare, pentru a putea repera si corecta mai usor acele propozitii.
Si incearca sa scrii totusi in romana sa te inteleaga si altii... nu am mai intalnit pana acum OTL, a trebuit sa caut ce inseamna :-)


StrawberryYume

Am inteles. Multumesc ca mi-ai spus.

Scuze. E un fel de smiley pe care-l folosesc des si cred ca l-am scris din obisnuinta. O sa incerc sa nu le prea folosesc aici ca sa nu induca pe cineva in eroare


Chioreanu3

de ce varianta mea" el nu a spus nici un cuvant " nu e corecta? care cuvant in engleza e "macar"?


IuliuOlimpiu

not EVEN =nici MACAR


Mariana644291

Iti bati joc de mine?


Mariana644291

Cand repeta spune propozitia cu branxa care o afauga la paste


miorita7

Este diferenta la ce zice la vb mai lent si ce l mai rapid


zuj6w

Am raspuns corect si endomondo spune ca nu este corect:


TimoteiIst1

Pe varianta lentă este alta propoziție

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.