1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Who is next?"

"Who is next?"

Çeviri:Sıradaki kim?

April 14, 2014

35 Yorum


ihsansolak

Next anlamlarında "önümüzdeki" de var fakat önümüzdeki kim denince kabul edilmiyor. Neden?

December 23, 2014

ipek-temel

Onun anlamı önümüzdeki değil bir sonraki veya sıradakidir

October 22, 2015

Ece621743

Dediğini anlamadım

November 9, 2018

Ece621743

Fhjyfbmi

November 9, 2018

-mendesarmy23-

bendede aynısı oldu

January 30, 2016

omerfaruk023

who is my front ? :)

March 25, 2016

percy955

Türkce sondan eklemeli bir dil .Önümüzdeki kelimesinde öznede( -müz)var baglactada(-deki) var. Eğer sen önümüzdeki kelimesini ingilizceye çevirmek istiyorsan " who is at the our front ?" diye çevirmen gerek. Ve nextin önümüzdeki anlamı yok.

September 27, 2017

Serhatos1992

Yanlış açıklama. "Sıradaki" kelimesi kök kelime mi peki dostum. hiç ek yok mu?

November 7, 2018

MerveNurhn

him iz next gibi cikiyor

May 9, 2016

bengder

sıradaki? olmaz mı sadece

April 14, 2014

serifenur2

önümüzdeki anlamı olduğunu gösteriyor fakat kabul etmiyor neden?

July 13, 2015

mbakan

Who is our next ? olsa dediğiniz gibi olurdu

September 5, 2015

Nujin317681

Acaba nerede gösteriyor

September 12, 2018

ErtanKocc

Bir an Mortal Kombattayım sandım :)

September 13, 2015

5simge5

Sıradaki derken ne demek istemiş

June 3, 2015

Nujin317681

Cevapla anlarsın

September 12, 2018

admtccr7942ko

önümüzdeki kim

June 22, 2015

EsraKaranf

Next in çevirisinde önümüzdeki var ama önümüzdeki kim kabul edilmiyor

July 10, 2015

Zeynep432109

Burada siradaki olarak kullanilmis. Yani cumle kalip olarak kullanilmis.

March 3, 2016

mukadderyi

Ses resmen "He was next"diyor,defalarca dinledim!

September 19, 2015

Nisa1183

Next'in türkçe karşılığı önümüzdeki'dir ama

December 31, 2015

dugtye

" is" kelimesinin çevirisinde anlamı " -dir" anlamına geliyor ama " Who is next?" sorusunun çevirisinde " Sıradaki kimdir?" deyince doğru cevabın " Sıradaki kim?" olduğunu söylüyor. Neden?

April 9, 2016

TanerDemir2

Banane etmez kardeşim yanlış

November 9, 2016

DenizKama

Who'yu neden 'ıh' diye okuyor ki. Okuyuşu aynen şu: ' IH vıs neksıt' IH Vıs, IH Vıs, IH Vıs....

November 23, 2016

miniklik

bir şey soracağım ama ''önümüzdeki kim'' de olmuyor mu ben öyle yazdım ama kabul etmedi sıradaki kim ile önümüzdeki kim aynı şey değil mi of ya onun yüzünden geçe miyecem daha da uzayacak soru sayısı yani kabul etse ne olurdu ki ne kaybederdi.

April 12, 2017

CorneliusL20

Sirada ki kim, dedim yanlis oldu. Ne salak ceviriler var sisteminiz de. Adama kafayi yedirtirsiniz.

May 24, 2017

golgeoyunc

sıradaki kimdir? bunu kabul etmemek ne demek saçma sapan!

May 30, 2017

turuncuyututunca

Him is next diyo ya

June 22, 2017

hyrumt16

How gibi çıkıyoooo

August 16, 2017

alihaner3

Him is next diye anladim

November 22, 2017

FatmaZeyne613194

Sıradakı kim yazdım kabul etmedi neden

February 6, 2018

mustafa447093

SIRADAKİ KİMDİR yazdım yanlış dedi, doğrusu SIRADAKİ KİM miş :))

February 28, 2019

mustafa447093

sıradaki kimdir , yazdım yanlış dedi. doru cevap , sıradaki kim , hahahahaha

March 8, 2019

TanEr767552

During ne işe yarıyo

April 15, 2019

fuat592402

Aslında doğru çeviri "soradaki kim" Gerçek yaşamda anlamı "Sıradaki"

September 3, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.