Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Who is next?"

Çeviri:Sıradaki kim?

0
4 yıl önce

44 Yorum


ihsansolak

Next anlamlarında "önümüzdeki" de var fakat önümüzdeki kim denince kabul edilmiyor. Neden?

20
Cevap ver3 yıl önce

-mendesarmy23-

bendede aynısı oldu

2
Cevap ver2 yıl önce

omerfaruk023

who is my front ? :)

1
Cevap ver2 yıl önce

percy955

Türkce sondan eklemeli bir dil .Önümüzdeki kelimesinde öznede( -müz)var baglactada(-deki) var. Eğer sen önümüzdeki kelimesini ingilizceye çevirmek istiyorsan " who is at the our front ?" diye çevirmen gerek. Ve nextin önümüzdeki anlamı yok.

1
Cevap ver10 ay önce

ipek-temel

Onun anlamı önümüzdeki değil bir sonraki veya sıradakidir

0
Cevap ver2 yıl önce

MerveNurhn

him iz next gibi cikiyor

4
Cevap ver2 yıl önce

bengder
bengder

sıradaki? olmaz mı sadece

1
Cevap ver4 yıl önce

erditirpan

Türkçe'de çoğu zaman "sıradaki" diye bir soru kalıbı kullanıyoruz ama aslında "sıradaki" demek eksik bir soru. Yerine göre bu "sıradaki" sözcüğü "sıradaki kim?" "sıradaki ne?" veya "sıradaki ne zaman?" oluyor. Eğer sadece sıradaki dersek wh-question (bu soru için who) havada kalıyor. Onu hiç kullanmamış oluyoruz.

-4
Cevap ver4 yıl önce

ipek-temel

bengder Olur ama anlamıyor başında başka kelimeler de var kısacası yani :D

-4
Cevap ver2 yıl önce

5simge5

Sıradaki derken ne demek istemiş

1
Cevap ver3 yıl önce

HooDagorn

Banka çalışanı olduğunuzu düşünün. Sıradaki kişinin kim olduğunu soruyor.

0
Cevap ver11 ay önce

serifenur2

önümüzdeki anlamı olduğunu gösteriyor fakat kabul etmiyor neden?

1
Cevap ver3 yıl önce

mbakan
mbakan

Who is our next ? olsa dediğiniz gibi olurdu

2
Cevap ver2 yıl önce

serifenur2

evet şimdi anladım teşekkür ederim :)

0
Cevap ver2 yıl önce

admtccr7942ko

önümüzdeki kim

0
Cevap ver3 yıl önce

EsraKaranf

Next in çevirisinde önümüzdeki var ama önümüzdeki kim kabul edilmiyor

0
Cevap ver3 yıl önce

Zeynep432109

Burada siradaki olarak kullanilmis. Yani cumle kalip olarak kullanilmis.

0
Cevap ver2 yıl önce

EminTopcu

Next week, next year derken onumuzdeki olarak cevirebilirsin ama bu her next gordugumuz yere onumuzdeki demeyi gerektirmez.

-3
Cevap ver2 yıl önce

ErtanKocc

Bir an Mortal Kombattayım sandım :)

0
Cevap ver2 yıl önce

ElmiraWins

Here's Johnny :))

-2
Cevap ver2 yıl önce

mukadderyi

Ses resmen "He was next"diyor,defalarca dinledim!

0
Cevap ver2 yıl önce

ferdi48130

Bence hu diyor mukadder.

-2
Cevap ver2 yıl önce

Nisa1183

Next'in türkçe karşılığı önümüzdeki'dir ama

0
Cevap ver2 yıl önce

dugtye

" is" kelimesinin çevirisinde anlamı " -dir" anlamına geliyor ama " Who is next?" sorusunun çevirisinde " Sıradaki kimdir?" deyince doğru cevabın " Sıradaki kim?" olduğunu söylüyor. Neden?

0
Cevap ver2 yıl önce

oguz100100

Büyük harfle yazdım, doğru cevap ancak tanımlayamadı?

0
Cevap ver2 yıl önce

TanerDemir2

Banane etmez kardeşim yanlış

0
Cevap ver1 yıl önce

DenizKama

Who'yu neden 'ıh' diye okuyor ki. Okuyuşu aynen şu: ' IH vıs neksıt' IH Vıs, IH Vıs, IH Vıs....

0
Cevap ver1 yıl önce

hakanzger2

sıradaki kimdir i kabul etmedi sıradaki kim olacakmış oysa is in karşılığı dir olmazmı

0
Cevap ver1 yıl önce

esmaesmaesma1515

bir şey soracağım ama ''önümüzdeki kim'' de olmuyor mu ben öyle yazdım ama kabul etmedi sıradaki kim ile önümüzdeki kim aynı şey değil mi of ya onun yüzünden geçe miyecem daha da uzayacak soru sayısı yani kabul etse ne olurdu ki ne kaybederdi.

0
Cevap ver1 yıl önce

CorneliusL20
CorneliusL20

Sirada ki kim, dedim yanlis oldu. Ne salak ceviriler var sisteminiz de. Adama kafayi yedirtirsiniz.

0
Cevap ver1 yıl önce

golgeoyunc

sıradaki kimdir? bunu kabul etmemek ne demek saçma sapan!

0
Cevap ver1 yıl önce

turuncuyututunca

Him is next diyo ya

0
Cevap ver1 yıl önce