"Those pants cost too much money."

Translation:Ty kalhoty stály příliš mnoho peněz.

January 28, 2018

5 Comments


IngridLind18

How would I know that the english sentence is not in the present tense?

January 28, 2018

endless_sleeper

We accept both present and past tense.

January 28, 2018

DaliborNovy

Prosím, je nějaký důvod, proč je výchozí překlad v minulém čase? Skutečně má tato anglická věta spíše/i tento význam? Děkuji.

January 5, 2019

endless_sleeper

Proč by měl být nutně v přítomném čase? 'Cost' má nepravidelně tvořené past participle.

January 5, 2019

DaliborNovy

NOJO! Jasně, díky moc! Já jsem si to do teď pletl s "costed", protože "cost" v té základní tabulce nepravidelných sloves nemám.

January 5, 2019
Learn Czech in just 5 minutes a day. For free.