1. Forum
  2. >
  3. Topic: Czech
  4. >
  5. "Those pants cost too much mo…

"Those pants cost too much money."

Translation:Ty kalhoty stály příliš mnoho peněz.

January 28, 2018

5 Comments


IngridLind18

How would I know that the english sentence is not in the present tense?


endless_sleeper

We accept both present and past tense.


DaliborNovy

Prosím, je nějaký důvod, proč je výchozí překlad v minulém čase? Skutečně má tato anglická věta spíše/i tento význam? Děkuji.


endless_sleeper

Proč by měl být nutně v přítomném čase? 'Cost' má nepravidelně tvořené past participle.


DaliborNovy

NOJO! Jasně, díky moc! Já jsem si to do teď pletl s "costed", protože "cost" v té základní tabulce nepravidelných sloves nemám.

Learn Czech in just 5 minutes a day. For free.