1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My brother wants to study ab…

"My brother wants to study abroad."

Çeviri:Erkek kardeşim yurtdışında okumak istiyor.

April 14, 2014

11 Yorum


yektem

"Benim erkek kardeşim yurtdışında çalışmak ister" neden olmuyor ??


SabaBenzer

'Stady',ders çalışmak,okumak anlamında. 'Work' herhangi bir işte çalışmak demek. 'Çalışmak ister' demek icin work kullanmalıyız


mgvn

yurtdışında ; de ,da bulunma edatı abroad dan önce kullanılması gerekmez mi ? bunun sebebi kalıp konusu mu ? study nin at ile gelmemesi gibi


Selcen_Ozturk

abroad ile edat kullanılmaz, o yüzden


mgvn

tamamdır sağol


NygelSama

Me too but I don't have money, so it is just a dream for me...


Lancervirtue

i do not think so , you can do it


tsahin22

Kardeşim i neden kabul etmiyor


SabaBenzer

Sibling=Kardeş. Brother=Erkek kardeş Sister=Kız kardeş


sam42511

Oğrenim görmek istiyor kabul edilmeli bence


Lancervirtue

benim erkek kardeşim yurtdışında çalışmak istiyor, neden olmuyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.