"My brother wants to study abroad."

Çeviri:Erkek kardeşim yurtdışında okumak istiyor.

April 14, 2014

11 Yorum


yektem

"Benim erkek kardeşim yurtdışında çalışmak ister" neden olmuyor ??

September 29, 2017

SabaBenzer

'Stady',ders çalışmak,okumak anlamında. 'Work' herhangi bir işte çalışmak demek. 'Çalışmak ister' demek icin work kullanmalıyız

February 21, 2019

mgvn

yurtdışında ; de ,da bulunma edatı abroad dan önce kullanılması gerekmez mi ? bunun sebebi kalıp konusu mu ? study nin at ile gelmemesi gibi

April 14, 2014

Selcen_Ozturk

abroad ile edat kullanılmaz, o yüzden

April 14, 2014

mgvn

tamamdır sağol

April 15, 2014

NygelSama

Me too but I don't have money, so it is just a dream for me...

August 19, 2018

Lancervirtue

i do not think so , you can do it

January 14, 2019

tsahin22

Kardeşim i neden kabul etmiyor

August 14, 2014

SabaBenzer

Sibling=Kardeş. Brother=Erkek kardeş Sister=Kız kardeş

February 21, 2019

sam42511

Oğrenim görmek istiyor kabul edilmeli bence

June 24, 2018

Lancervirtue

benim erkek kardeşim yurtdışında çalışmak istiyor, neden olmuyor

January 10, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.