"Iamyours."

Fordítás:A tiéd vagyok.

4 éve

44 hozzászólás


EszZoltan
EszZoltan

Sexy time! :)

4 éve

Ldia525520

Ffffffffffúúúúúújjjjjjjjjjj

10 hónapja

Petmaestro

Yours= tied, tárgy nélkűl. Nem ismert,nem megadott tárgy, hogy mi is a tied.

Your= Tied.... valami. Megadott tárgy. Pl.: "Your dog" "A te kutyád"

4 éve

kirci

De romcsii^^ :$

4 éve

dorka205778

Ja

3 éve

emesevoros1

I am yours=I'm yours...akkor miért nem fogadja el?

3 éve

GjerBence

azért, mert a rövidítést még nem tanultuk

3 éve

Zsombi62

Sajnos ez a program nem rövidít :(

3 éve

SzatmriViv

Nekem elfogadta...

3 éve

morgho

Olyan szépen mondja... :)

3 éve

farkasjazmin

Na ez nem ment. :s

3 éve

Szotyi10

nyugi nem csakk te nem érted mit montanak

3 éve

Nono128

OMG! I AM YOURS!

3 éve

Kincs920178

Ha ha ha nagyom vicces

2 éve

Rose11georgia

Ezt még nem is hallottam hogy yours??!!

2 éve

Atti2004

Be szíp mondát! :D

2 éve

kati518078

László Évának van igaza

2 éve

AlexaSalamon

Hogy lenne az hogy: -Én érted vagyok. (Magyarul: csak érted élek) Mert én arra tippeltem hogy -Értetek vagyok. Mivel Beyoncenak van egy albuma aminek ez a cìme és igy lett magyarra lefordìtva..... Én értetek élek.

1 éve

AlexaSalamon

És honnan kell tudni hogy a tiéd vagy a tiétek?

1 éve

ImBotond

A bal felső sarokban ott van, hogy "Tippek és megjegyzések" oda kattintsatok és olvassátok el ami oda van írva. Remélem segíthetem :) (jelöljetek be ismerősnek)

1 éve

gota177425

Hogy lehetek a tiéd??? :*

1 éve

Pushy75

Mi a különbség a "your" és a "yours" közt?

4 éve

tibonova

A "your" után mindig ott áll, amit az illető birtokol. A "yours" egyedül áll. Itt nem lényeg / nem akarjuk tudatni / már tudjuk, hogy mi a birtokolt. This is your book. (Ez a te könyved.) This is yours. (Ez a tiéd.)

3 éve

szandika19991103

Your: tiéd Yours: tieid Ennyi a kulombseg!

3 éve

Maci1946

NEM!

3 éve

Zsombi62

DE!!!

3 éve

Maci1946

Nem. ZerOCT válasza a helyes. A "yours" (tiéd, tiétek - nem tieid!) This is your book. (Ez a te könyved.) A "your" megmutatja, hogy kihez tartozik valami. This book is yours (Ez a könyv a tiéd. Nem a tieid!) A "yours" csak önállóan állhat, nem állhat mellette közvetlenül főnév. A magyar mondatokban is jól látható a különbség.

3 éve

Zsombi62

Ja, tényleg... bocsi :/

3 éve

Pola51
Pola51

Önálló birtokos a "yours" a mondat végén.

2 éve

Zsuzsa956171

A yours az onallo birtokos,nem koveti semmilyen tovabbi szo. Pl This is your car. This is yours.

1 éve

GubacsiZso

I am yours. Fordítas: A tiéd vagyok. Nem fogadja el de pontosan ugyanezt leirja hogy igy írjam......

1 éve

Judit610152

És akkor hogy mondanánk azt hogy : a tiétek vagyok?

1 éve

vasvariistvan

Szerintem ugyanígy.

8 hónapja

54ny7

ez kedves:)

10 hónapja

RevajB.

Helllo amugy najon romcsika

8 hónapja

mbalazs05

fuck

2 éve

ZsirosAnita

Nice!:)

4 éve

Ademaro
Ademaro

Az egyik legjobb Jason Mraz szám!:)

4 éve

HackerMan_21

Gondoltam, hogy valaki ezt ki fogja ide írni

3 éve

Boby001

és Jay Shean szám

4 éve

Dzsamii

Igeen, szerintem is! (:

3 éve

n.veronika1

Ezt en nem ertem, nagyon nehez...(13/L)

3 éve

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.