A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"You need to understand yourself."

Fordítás:Meg kell értened magadat.

1
4 éve

11 hozzászólás


kogu4
kogu4

v.ö. The people are not going to understand it. Az emberek nem fogják érteni. and "Go tell him yourself!" Menj és mondd el neki te magad!

2
Válasz4 hónapja

ruby23

Ez a magyar fordítás nem ahhoz a verzióhoz passzolna, hogy You need to understand IT yourself. ? Így ahogy most van, IT nélkül, nekem inkább azt jelenti, hogy "Meg kell értened magad." Az a fura, hogy ezt is elfogadta, de ez a két fordítás egyáltalán nem ugyanazt jelenti.

1
Válasz4 éve

Csachi63

Meg kell értsd magadat : szerintem ez is jó lenne

1
Válasz3 éve

telek01

Helyes megoldás: Kell megértened magadnak. ??? ennyi erövel az én megoldásom is jó lenne: meg kell értened magad.

Most akkor saját magát kell megértenie vagy neki kell megértenie valamit?

0
Válasz4 éve

brutus01

A fordításod jó, mert nincsen benne az it, ami arra utalna, hogy egyedül kell megértened valamit. "You need to understand it yousrelf." lenne a magyar mondatnak megfelelő fordítás. Én jelentem.

0
Válasz4 éve

P.Gabor

meg kell értetni magad - jó lehetne? Egyébként miért nincs "by"?

0
Válasz4 éve

zsalica

szükséges, hogy megértsd magad

ezt irtam, és nem fogadta el

0
Válasz3 éve

Mamika51

Értened kell magadat. Nem fogadja el. Miért?

0
Válasz2 éve

oerno
oerno

Magadnak kell megérteni miért nem jó?

0
Válasz3 hónapja

eminens2

Magadnak kell megértened. Elfogadja:2018.07.27.

1
Válasz2 hete

TthKlmn

To understand= megérteni

0
Válasz1 napja

Kapcsolódó fórumok