"Biz erkeğiz!"

Çeviri:We are men!

4 yıl önce

26 Yorum


canatif

we are man olması gerekmezmi ?

3 yıl önce

EbruYldrm20

men cogul man tekil

10 ay önce

ilayda_ilayda68

bakın arkadaşlar erkek boy olmuyor muydu ? man ise adam nasıl oluyor ?

4 yıl önce

brain_fair

boy; oğlan demek inglizcede.

4 yıl önce

-famizuon808-

aynen he kafa buluyorlr

2 yıl önce

MEHMETKIRMIZI

Boy erkek çocuk demek.

6 ay önce

SrdrDmrbs

Men; adamlar demek Yanlis bir cumle lanet olsun

3 yıl önce

eraydemiroz

burda hata var we are man yazınca kabul etmesi gerekiyor fakat we are men yazınca oluyo düzeltilmesi gerek

2 yıl önce

Cenqizhan1

We ( Biz) diyor. Biz Adamım olur mu ? I am man olur. Ben adamım dersen olur. Burada ise BİZ diyor Biz adamım olmayacağına göre Biz ADAMIZ diyor. Çoğul yani

4 ay önce

SmilingRai

Men? Man olması gerekiyor hata var soruda

2 yıl önce

TuranKST

We diyor burada men olmasi lazim biz erkegiz oluyor turkcede evet ama bazi seyler turkceye tam olarak cevrilemiyor buradada we cogul bir şahıs oldugu icin hem are geliyor hemde man men e donusuyor

4 ay önce

pinaraksehirli

Burda cocuk yada yetiskin oldugu belirtilmemis bunun duzeltilmesi taraftarıyım

4 yıl önce

brain_fair

cocukta; boy

4 yıl önce

yaser61

Are ne anlamı katıyor?

4 yıl önce

brain_fair

(ğiz) sanırım

4 yıl önce

Englishesfurkans

Biz erkekleriz demiyorki

4 yıl önce

berkcanozg

Bence soru çok kolay

4 yıl önce

english_schooll

ilayda_ilayda68 haklısın

3 yıl önce

studentsd

man olmalı

2 yıl önce

akillikiz_

Çok sacma

2 yıl önce

SmilingRai

Biri bana söylesin neden men -ler eki yokki

2 yıl önce

Cenqizhan1

Man (Adam) Men (Adamlar) demek.

4 ay önce

Bra441332

Dogrusu "men" çoğul dan bahsediliyor. " we " diyor orda biz diyor. Tek bir erkekten bahsetmiyor.

10 ay önce

Bra441332

Man- tekil Men- çoğul

10 ay önce

NesibeMurat

Man dedim kabul etmedi

7 ay önce

met27640

Boy erkek demek nasil yanlis diyoo

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.