"This is my first marathon."

Μετάφραση:Αυτός είναι ο πρώτος μου μαραθώνιος.

πριν από 8 μήνες

6 σχόλια


Nikos2017

μήπως να μπει και ο "μαραθώνας" στις εναλλακτικές;

πριν από 8 μήνες

D_..
D_..
Mod

Μαραθώνας είναι η τοποθεσία, όχι ο αγώνας. Κανείς δεν τρέχει "μαραθώνα"! :)

πριν από 8 μήνες

Nikos2017

Ευχαριστώ για τη διευκρίνηση, συνέχεια λάθος το κάνω...

Noun: μαραθώνας, Adjective: μαραθώνιος

πριν από 8 μήνες

Ioanna678593
Ioanna678593

@Nikos2017 Site, town: Μαραθώνας Adjective: Μαραθώνιος the running who start from Marathon. f.e. Country: England Adjective: English. I hope help you

πριν από 16 ώρες

panos86gr

"Είναι ο πρώτος μου μαραθώνιος" θα έπρεπε να γίνεται δεκτό. Το "Αυτός" δεν είναι αναγκαίο. Reported.

πριν από 1 μήνα

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Πράγματι, προστέθηκαν και άλλες εναλλακτικές μεταφράσεις. Ευχαριστούμε.

πριν από 1 μήνα
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.