"This is my first marathon."

Μετάφραση:Αυτός είναι ο πρώτος μου μαραθώνιος.

πριν από 1 χρόνο

10 σχόλια


Nikos2017

μήπως να μπει και ο "μαραθώνας" στις εναλλακτικές;

πριν από 1 χρόνο

D_..
Mod

Μαραθώνας είναι η τοποθεσία, όχι ο αγώνας. Κανείς δεν τρέχει "μαραθώνα"! :)

πριν από 1 χρόνο

Nikos2017

Ευχαριστώ για τη διευκρίνηση, συνέχεια λάθος το κάνω...

Noun: μαραθώνας, Adjective: μαραθώνιος

πριν από 1 χρόνο

Ioanna678593

@Nikos2017 Site, town: Μαραθώνας Adjective: Μαραθώνιος the running who start from Marathon. f.e. Country: England Adjective: English. I hope help you

πριν από 3 μήνες

panos86gr

"Είναι ο πρώτος μου μαραθώνιος" θα έπρεπε να γίνεται δεκτό. Το "Αυτός" δεν είναι αναγκαίο. Reported.

πριν από 5 μήνες

MarsTheSoap
Mod

Πράγματι, προστέθηκαν και άλλες εναλλακτικές μεταφράσεις. Ευχαριστούμε.

πριν από 4 μήνες

htkm10

Οταν λεμε Μαραθωνιο ,εννοουμε δρομο μαραθωνιο. Κατα συνεπεια το Δρομος Μαραθωνιου ειναι σωστο νομιζω.

πριν από 2 μήνες

EiriniT3

Μαραθωνοδρόμος είναι λάθος;

πριν από 2 μήνες

MarsTheSoap
Mod

Μαραθωνοδρόμος είναι αυτός που τρέχει σε έναν μαραθώνιο, ο άνθρωπος και όχι ο δρόμος. Στα αγγλικά, θα μεταφραζόταν ως «the marathon runner/the marathoner” :)

πριν από 2 μήνες

aiolos16

Αυτός είναι ο πρώτος μου μαραθώνιος αγώνας. Ή "μαραθώνιος δρόμος"...;;;

πριν από 1 εβδομάδα
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.