"I eat meat."

Çeviri:Ben et yerim.

January 29, 2018

37 Yorum
Tartışma kilitli.


XgLfyTkH

"Et yerim" neden kabul edilmiyor?


Fatima639963

Ingilizce duydugunu yazmalisin.cevirisi degil


dnzrz

Oraya ben koymaniz gerekiyo


Berfininan1

I demiş ya işte


ElifMuzaffer

Ben et yerim olacak


bukediniyekorktu

Hayır "ben et yerim" diycen orda I eat meat diyo "I" ben demek eat yemek meat et demek yani ben et yerim


ebrarud_QUEN

Çünkü kişiyi belirtmelisin yani ben yazmalısın


Berfininan1

Ama (I)lafı geçiyor


fatime563469

Ben her cümlede olmalı ben yoksa olmaz hiçbir yerde


ERCANOKUCU

Meat bu uygulamada dana eti deniliyor,ben dana eti yerim dedim kabul edilmiyor


UdealB

hayır meat et çeşitlerine denir, genel anlamı et olarak geçer. beef ise dana etidir.


EmberSpirit

yabancıların bu kuralları tınladığı filan yok.


Eyll587751

I eat meat ben et yerim


Azatek1

La et beef demek değilmi


GonulBukagi

Beef dana eti. :)


atrizmu

beef dana eti demek, meat ise genel olarak et gıdası diye geçiyor


battaniye2

Burdaki et bir genelleme 'Beef' dana eti


AzraFc

O biftek hali oluyo biftek ile et ayrı


GEZEN01

Meat yazdım kabul edilmedi


Tuana211884

Ve ben 5 tane yer açtım hafta veya gün bile olmadan


-lalalalisa_m-

Meat=Et Meal=yemek Ve ~et yerim~ değil 'I' var bu yüzden 'ben et yerim'


MerveBalba1

I am neden olmuyor


solmaz661287

Hayir o ben et yerim


Asya866298

"Ben et yerim" neden yanlış sayıyor?Bunu düzeltin.Diğer seviyeye geçemiyorum.


Abdullahza810274

doğru cevap neden kabul edilmiyorki


tuba357284

Ingılzce telafuz çok sıkıntılı daha anlaşılır olmalı diğer kelimelerle karışıyor


[aktif olmayan kullanıcı]

    Ben yazmalisin çünkü orda I kullanmis iki kere belirtmis


    [aktif olmayan kullanıcı]

      Arkadaslar beni takip edenleri bende takip edicem


Long.Live.Turkey

      Aynen illa "ben et yerim" olmaz ki "et yerim" de olmalıydı


WonderfulRose

      Et ile yemeği karıştırmadım sonunda meal ile meat yani


ASYA738

      "Et yerim" neden kabul edilmiyor anlamadim ¿


ASYA738

      Neden kabul edilmiyor ya ?


ALGNER

      Meet et meel öğün demek

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.