Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I eat meat."

Çeviri:Ben et yerim.

8 ay önce

20 Yorum


XgLfyTkH

"Et yerim" neden kabul edilmiyor?

8 ay önce

a.suleymanozcan

Düzeltilildi.

8 ay önce

ben720223

Aynen

5 ay önce

ben720223

Evet

5 ay önce

ben720223

Et yerim olmasi gerekli

5 ay önce

ben720223

Ya

5 ay önce

AlaattinCH

Çünkü orada "I " var cümleye ben diye başlaman gerek yani ben et yerim oluyo

6 ay önce

mertcenk1
mertcenk1

Orada I olması önemli değil yerim kelimesinde gizli özne var yani anlam olarak ve çeviri olarak doğru. Ayrıca diğer dillerden örnek verecek olursak İspanyolca'da da benzer durumlar ortaya çıkıyor.

6 ay önce

yusuf834002

I kelimesini kullanmaya gerek yok zaten et yerim diyincede ben oluyo

6 ay önce

HappyGirl594415

Bencede öyle

1 hafta önce

GlnazGnayF

Çünkü I ben demek ve et yerim kabul edilmiyor

6 ay önce

KubraAktas3

I var orada ben demen gerekirdi

2 ay önce

emrepro3

Ben et yetim ı var

2 hafta önce

FirdevsErc2

bencede

7 ay önce

Azatek1

La et beef demek değilmi

6 ay önce

Bukagi

Beef dana eti. :)

6 ay önce

Betul_Mers

Meat kofte lan

6 ay önce

SelimTT

meatball köfte.

6 ay önce

Eyll587751

I eat meat ben et yerim

6 ay önce

HappyGirl594415

Ben et yerim olacak

1 hafta önce