"Maytheforcebewithyou."

Μετάφραση:Μακάρι η δύναμη να είναι μαζί σου.

πριν από 10 μήνες

15 σχόλια


PAPPAVASIL

star wars forever!!!!!!

πριν από 10 μήνες

Profession753489

luke

πριν από 9 μήνες

Eleftheria780787

σας παρακαλώ πολύ , μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί είναι λάθος η μετάφραση " Μακάρι η δύναμη να είναι μαζί σας "; Το with you μεταφράζεται μόνο μαζί σου; ευχαριστώ { ρωτάω να μάθω και όχι να πουλήσω! πνεύμα}

πριν από 2 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Δεν είναι λάθος. Ίσως απλά να μην υπάρχει στις εναλλακτικές, σημειώθηκε για έλεγχο. ^.^

Αν υπάρχει ήδη, τσεκαρετε για τυχόν άλλα τυπογραφικά στην απάντησή σας αν ξαναπετύχετε την ίδια πρόταση.

πριν από 2 μήνες

Eleftheria780787

Ευχαριστώ. Είστε πολύ ευγενής

πριν από 2 μήνες

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Επιβεβαιώνω κι εγώ ότι η εναλλακτική μετάφραση με το "σας" δεν είχε προστεθεί στη βάση δεδομένων από παράλειψή μας. Μας συγχωρείτε και σας ευχαριστούμε για την υπόδειξη!

πριν από 2 μήνες

Christophe892080

Ελπίζω η δύναμη να ειναι μαζι σου ειναι λαθος ε? :P

πριν από 2 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Ναι, δεν είναι η ίδια σύνταξη.

πριν από 2 μήνες

m6lh8

Do or do not there is no try

πριν από 2 μήνες

Christophe892080

Fear leads to anger and anger leads to hate and hate leads to suffering

πριν από 2 μήνες

Theofa
Theofa

"Μπορεί η δύναμη να είναι μαζί σου." Είναι λάθος; Ευχαριστώ!

πριν από 2 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Όχι, δεν θα το λεγα. Σε κάποιες περιπτώσεις, το may σε τέτοιου είδους πρόταση (δηλαδή, στην αρχή της πρότασης, και εφόσον δεν χρησιμοποιείται σε ερώτηση ευγενείας), δεν μεταφράζεται ως μπορεί, αλλά ως μακάρι. Είναι αγγλική έκφραση. ^.^

πριν από 2 μήνες

Theofa
Theofa

Thank you very much!

πριν από 2 μήνες

DarkKnight873628

Ας είναι η δύναμη με το μέρος σου. Γιατί είναι λαθος αυτό :(

πριν από 2 εβδομάδες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Η φράση με το μέρος σου (by your side) δεν νομίζω πως σημαίνει ακριβώς το ίδιο με το μαζί σου. Εκτός αυτού. αυτή η πρόταση είναι σχεδόν fixed (Είθε/Μακάρι η δύναμη να είναι μαζί σου, από το Star Wars). ^.^

πριν από 2 εβδομάδες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.