"I need to avoid sugar."

Fordítás:Kerülnöm kell a cukrot.

4 éve

14 hozzászólás


rita01020304
rita01020304

Most kell a " the " vagy nem a sugar elé? Az elöbb u.ebben a mondatban igy állt: I need to avoid the sugar.

4 éve

istvanatanulo

Szerintem - de lehet, hogy tévedek - a the egy konkrét cukrot HANGSÚLYOZ (tudom, melyik cukrot), míg a sima "sugar" általában mindenféle cukrot jelent.

2 éve

Gyuszmo

Miért need? Az nem a szükséges, és nem have to vagy must?

3 éve

Sztankay54

Beső kényszer a "need" , a külső a " have to"

8 hónapja

barnak01
barnak01

Ezt írtam " A cukrot kerülnöm kell " ez így hibás a helyes fordítás " A cukrot kerülnöm LELL " Ez még senkinek sem tűnt fel? Még senki sem szólt, hogy elírták a fordítást? Én ma jelentettem!

4 éve

EditMszros
EditMszros

Elírták, van ilyen!

3 éve

barnak01
barnak01

Erre jártam, észrevettem és kijavítottam. :-)

3 éve

Makuka0

:-)

3 éve

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Itt örülök meg , hogy a helyes megoldásban kell helyett lell van és nekem mondja hogy nem jó. És őt hónapja már jelentették.. Egyébként, ahogy most beírom már húzza is alá hogy helytelen. Csak az adatbázison le kellene futtatni egy helyesírás ellenőrzőt.

3 éve

kj941

Mert a "Hanyagolnom kell a cukrot." az nem ugyanazt jelenti...

4 éve

gwandal

De, csak az avoid nem jelenti azt, hogy hanyagol. Nem muforditas, nyelvtanfolyam

4 éve

gabocamano

Kell kerülnöm a cukrot, vagy Kerülnöm kell a cukrot, mi a különbség?????????????????????

1 éve

Fec112763
Fec112763

Szeretném kerülni a cukrot. Persze nem megfelelő. IGAZÁN elfelejthetnék, hogy nem lehet szóról-szóra fordítani a két nyelv között.

1 éve

Harga
Harga

Rengeteg jó tartalmi fordítás lehetséges, képtelenség az összeset beírni, de arra nagyon jó a Duolingo, hogy minimum egyet, esetleg néhányat megtanulhasson aki szeretné.

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.