Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"I have it."

Tłumaczenie:Mam to.

4 lata temu

10 komentarzy


Paulina2237

I have wymawia się aj hew a znaczy mam a it znaczy to. Pozdrawiam :-)

3 lata temu

karomar123

Musiałam przeczytać dwa razy żeby zrozumieć :-)

3 lata temu

Aleksander140623

Ja podobnie ale 3 razy zrobić błond za 4 wszło dobrze

1 rok temu

miko911588

Kto tego nie wie?

1 rok temu

eskeV2

Jak się czyta i have kiedy jest napisane i've oraz dlaczego zamiast "I got it" musi być "I have got it"?

2 lata temu

wojteksow2

racia

10 miesięcy temu

niki160

Hello

8 miesięcy temu

Kacperek47725

Nie wiem

8 miesięcy temu

Mirek441507

Napisalem "mam to" i zaznaczył błąd. Mozna to napisać jakoś inaczej??

4 miesiące temu

Stefani3335

Aha dziwne...

3 tygodnie temu

Powiązane dyskusje