Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"I have it."

Tłumaczenie:Mam to.

4 lata temu

20 komentarzy


Paulina2237

I have wymawia się aj hew a znaczy mam a it znaczy to. Pozdrawiam :-)

3 lata temu

karomar123

Musiałam przeczytać dwa razy żeby zrozumieć :-)

3 lata temu

Aleksander140623

Ja podobnie ale 3 razy zrobić błond za 4 wszło dobrze

1 rok temu

miko911588

Kto tego nie wie?

1 rok temu

KrzysiekTo7

D

10 miesięcy temu

KrzysiekTo7

Ja chyba

10 miesięcy temu

KrzysiekTo7

miko strzała w góre

10 miesięcy temu

eskeV2

Jak się czyta i have kiedy jest napisane i've oraz dlaczego zamiast "I got it" musi być "I have got it"?

2 lata temu

wojteksow2

racia

8 miesięcy temu

winnergirlxx

I've czytamy Ajw.

1 rok temu

niki160

Hello

6 miesięcy temu

Kacperek47725

Nie wiem

6 miesięcy temu

Mirek441507

Napisalem "mam to" i zaznaczył błąd. Mozna to napisać jakoś inaczej??

2 miesiące temu

Agulinka11

Można napisać mam to albo ja mam to i wyjdzie to samo

3 lata temu

KrzysiekTo7

Yeeeeeeeeeeeeeeee

10 miesięcy temu

KrzysiekTo7

Co se des

10 miesięcy temu

Patryk1116

To ( it ) brzymi jak (eat)

4 lata temu

dun3rr

po podobnie sie wymawia .. podobnie z beer bear bird itd.. life is brutal :)

4 lata temu

julia1m2

Bear wymawia sie ber, beer bir, a bird berd.

3 lata temu

BenjiMcKenobi

"It" wymawia się jak "yt" (twarz powinna być rozluźniona), a "eat" trochę jak "ijt" (trzeba się przy tym uśmiechnąć). :)

3 lata temu

Powiązane dyskusje