1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "I have it."

"I have it."

Tłumaczenie:Mam to.

April 14, 2014

9 komentarzy


Paulina2237

I have wymawia się aj hew a znaczy mam a it znaczy to. Pozdrawiam :-)


karomar123

Musiałam przeczytać dwa razy żeby zrozumieć :-)


eskeV2

Jak się czyta i have kiedy jest napisane i've oraz dlaczego zamiast "I got it" musi być "I have got it"?


Agulinka11

Można napisać mam to albo ja mam to i wyjdzie to samo


MarylaKami

W zwolnoinym tempie słychać wyraznie "yts" zamiast "yt" !!!!!


Mirek441507

Napisalem "mam to" i zaznaczył błąd. Mozna to napisać jakoś inaczej??


Jarek538124

Napisałem po polsku. Czesto zdarza mi sie to w tej wersji ćwiczenia. W druga strone działa blokada. Może i tu warto dać komunikat: "napisałeś po polsku ;)"


Alpiner1

Greetings to all English learners Alpiner


Feainne88

Niewyraźne nagranie. Końcówka strasznie ucieta!

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.